Jump to content

Winkels in GTA IV


khalid_thug

Recommended Posts

ja dat zie ik zeker doen gta fan en daarna even televisie kijken en daarna weer missies doen :eten::tu:

en nadat hij ff een paar pondjes bijgekome is van het luiere achter de TV...gaat ie opeens naar de gym ...hij krygt een telefoontje moet iemand vermoorde...voltooid zijn opdracht en verdwijnt weer in huis(weer tv kijke)

Of Niko belt zelf naar iemand om missie's te krijgen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    30

  • 2fast{0}

    25

  • b4rtsimps0n

    9

  • TomHagen

    6

ja dat zie ik zeker doen gta fan en daarna even televisie kijken en daarna weer missies doen :eten::tu:

en nadat hij ff een paar pondjes bijgekome is van het luiere achter de TV...gaat ie opeens naar de gym ...hij krygt een telefoontje moet iemand vermoorde...voltooid zijn opdracht en verdwijnt weer in huis(weer tv kijke)

Of Niko belt zelf naar iemand om missie's te krijgen :bonk:

volgens mij gaat dit topic over winkels in GTA IV niet over telefoons daar heb je andere topics voor !!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de kleding van Ds wel mooi.

en sommige van victim ook.

ja preacies maar niet allemaal er waren maar 10 15 kledingstukken dat het waard was om te dragen maar de rest was helemaal niks

maar ik hoop wel dat dat mooier word afgewerkt(volgens de screenshots wel) dat je niet net zoals

in SA dat het kleding gwoon op je lichaam zit geplakt en als je bukt dan blijft je ketting ook gwoon aan je lijf

plakken net als een magneet

haha ja SA was natuurlijk niet echt in detail uitgewerkt.

van GTA IV verwacht ik datz ulke kleine details het spel realistischer maken ^_^

Ja ik denk het ook wel maar ik heb nog geen ketting zien hangen .(jullie wel laat ffuh zien)

maar de kleding zit iedergeval niet meer aan het lijf geplakt en dat ziet er al gelijk een stuk realistischer uit !!

maar ik hoop dat je buiten de misies ook meer te doen heb net zoals in GTA SA dat je een spelletje kon spelen

alleen moet het er nu ook wat beter uitzien :puh: en niet een gameboy pocket spel !!

maar er moeten vooral veel winkels in GTA IV komen want in NY heb je ook genoeg kleding wnkels en al dat soort

maar de winkels die ik in het spel wil hebben zitten zijn :

-kleding winkel

-sieraden winkel

-supermarkt( altijd handig voor health)

-meschien een winkel als expert om een TV te kopen voor je huis :puh:( zou ook wel mooi zijn dat je dingen kan kopen voor je huis net zoals in de sims :puh:)

-wapenwinkel,of een steegje/kofferbak voor wapens(zit er zo en zo wel in)

-drugsdealers(dat je wiet kan kopen en dat je high kan worden, wou wel leuk extraatje zijn net zoals hoeren neuken)

-en een kroeg waar je kan poulen en een spelletje kan spelen( en hoop ook dat je lekker bier kan zuipen )!!

- en een hoerenhuis/red light district(zoals in amsterdam :puh:) dat je niet op zoek moet gaan naar een hoer want in SA liepen ze overal :puh:

.

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de kleding van Ds wel mooi.

en sommige van victim ook.

ja preacies maar niet allemaal er waren maar 10 15 kledingstukken dat het waard was om te dragen maar de rest was helemaal niks

maar ik hoop wel dat dat mooier word afgewerkt(volgens de screenshots wel) dat je niet net zoals

in SA dat het kleding gwoon op je lichaam zit geplakt en als je bukt dan blijft je ketting ook gwoon aan je lijf

plakken net als een magneet

haha ja SA was natuurlijk niet echt in detail uitgewerkt.

van GTA IV verwacht ik datz ulke kleine details het spel realistischer maken ^_^

Ja ik denk het ook wel maar ik heb nog geen ketting zien hangen .(jullie wel laat ffuh zien)

maar de kleding zit iedergeval niet meer aan het lijf geplakt en dat ziet er al gelijk een stuk realistischer uit !!

maar ik hoop dat je buiten de misies ook meer te doen heb net zoals in GTA SA dat je een spelletje kon spelen

alleen moet het er nu ook wat beter uitzien :puh: en niet een gameboy pocket spel !!

maar er moeten vooral veel winkels in GTA IV komen want in NY heb je ook genoeg kleding wnkels en al dat soort

maar de winkels die ik in het spel wil hebben zitten zijn :

-kleding winkel

-sieraden winkel

-supermarkt( altijd handig voor health)

-meschien een winkel als expert om een TV te kopen voor je huis :puh:( zou ook wel mooi zijn dat je dingen kan kopen voor je huis net zoals in de sims :puh:)

-wapenwinkel(zit er zo en zo wel in)

-drugsdealers(dat je wiet kan kopen en dat je high kan worden, wou wel leuk extraatje zijn net zoals hoeren neuken)

-en een kroeg waar je kan poulen en een spelletje kan spelen( en hoop ook dat je lekker bier kan zuipen )!!

.

Leuk extraatje? Hoeren neuken? Dit topic gaat toch over winkels? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de kleding van Ds wel mooi.

en sommige van victim ook.

ja preacies maar niet allemaal er waren maar 10 15 kledingstukken dat het waard was om te dragen maar de rest was helemaal niks

maar ik hoop wel dat dat mooier word afgewerkt(volgens de screenshots wel) dat je niet net zoals

in SA dat het kleding gwoon op je lichaam zit geplakt en als je bukt dan blijft je ketting ook gwoon aan je lijf

plakken net als een magneet

haha ja SA was natuurlijk niet echt in detail uitgewerkt.

van GTA IV verwacht ik datz ulke kleine details het spel realistischer maken ^_^

Ja ik denk het ook wel maar ik heb nog geen ketting zien hangen .(jullie wel laat ffuh zien)

maar de kleding zit iedergeval niet meer aan het lijf geplakt en dat ziet er al gelijk een stuk realistischer uit !!

maar ik hoop dat je buiten de misies ook meer te doen heb net zoals in GTA SA dat je een spelletje kon spelen

alleen moet het er nu ook wat beter uitzien :puh: en niet een gameboy pocket spel !!

maar er moeten vooral veel winkels in GTA IV komen want in NY heb je ook genoeg kleding wnkels en al dat soort

maar de winkels die ik in het spel wil hebben zitten zijn :

-kleding winkel

-sieraden winkel

-supermarkt( altijd handig voor health)

-meschien een winkel als expert om een TV te kopen voor je huis :puh:( zou ook wel mooi zijn dat je dingen kan kopen voor je huis net zoals in de sims :puh:)

-wapenwinkel(zit er zo en zo wel in)

-drugsdealers(dat je wiet kan kopen en dat je high kan worden, wou wel leuk extraatje zijn net zoals hoeren neuken)

-en een kroeg waar je kan poulen en een spelletje kan spelen( en hoop ook dat je lekker bier kan zuipen )!!

.

Leuk extraatje? Hoeren neuken? Dit topic gaat toch over winkels? :?

heb ik tog ook in het bericht :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

coffeshops zouden ook tof zijn ^_^

Ja ik hoop wel dat je hem high en dronken kan maken, Niko dan he :puh:

mij lijkt dat dan niet zo leuk.

maar ik zou het wel tof vinden als je mensen zag ie dronken en high waren

Mij lijkt het wel leuk want je hoeft het niet te doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

een MCdonald en Burger kin en KCF(kentucky freiht chicken)zou ik ook wel erin willen hebben

Ja dat het nog realistischer is maar het blijft een zelf bedachte plek dus meschien dat ze het wel doen en de naam veranderen net zoals ze bij alles doen :puh: dat soort had je ook in SA

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...