Groot-Duimpje Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 wel een leuk idee , dat je bijvoorbeeld: O X [] /\ moet indrukken voor een zin en dat zo onder andere een gesprek word gevoerd , Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Het kan wel leuk zijn maar het kan ook vervelende oorzaken doen waaronder dat het spel zich/kan gaan sluiten. Reageren
Richie01 Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Achja, ik blijf het een geniaal idee van mijzelf vinden. Inderdaad, zoals b4rtsimps0n zei: kiezen uit een aantal zinnen en zo een realistisch gesprek maken. Net zoals in een RPG, inderdaad. Dat vond ik wel een gepast idee, ja. Dat was ook eigenlijk precies wat ik bedoelde en het maakt het er absoluut een heel eind realistischer mee en zo krijg je misschien ook meer keuze op een soort van 'eigen' verhaallijn. Als er bijvoorbeeld iemand aan de telefoon hangt met Niko, in het NL: Man: Hallo, ik heb een missie voor je. Niko: - Oké, vertel op. - Ik heb eigenlijk wat anders te doen. - Ik heb geen zin. Bijvoorbeeld, natuurlijk. Als je dan één van de optie's kiest, krijg je weer een verschillend antwoord, wat toch af en toe voor wat verschil in het verhaal zorgt, denk ik. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Achja, ik blijf het een geniaal idee van mijzelf vinden. Inderdaad, zoals b4rtsimps0n zei: kiezen uit een aantal zinnen en zo een realistisch gesprek maken. Net zoals in een RPG, inderdaad. Dat vond ik wel een gepast idee, ja. Dat was ook eigenlijk precies wat ik bedoelde en het maakt het er absoluut een heel eind realistischer mee en zo krijg je misschien ook meer keuze op een soort van 'eigen' verhaallijn. Als er bijvoorbeeld iemand aan de telefoon hangt met Niko, in het NL: Man: Hallo, ik heb een missie voor je. Niko: - Oké, vertel op. - Ik heb eigenlijk wat anders te doen. - Ik heb geen zin. Bijvoorbeeld, natuurlijk. Als je dan één van de optie's kiest, krijg je weer een verschillend antwoord, wat toch af en toe voor wat verschil in het verhaal zorgt, denk ik. ja..kan wel een beetje passen bij het idee dat rockstar bij gta 4 doet. Dat je meedere uitkomsten hebt van missies en meerdere mogelijkheden om ze te voltooien. Gewoon zelf veel meer vrijheid. Zo wordt het ook nog is veel leuker om het spel overnieuw te doen, gewoon kijken hoe het verhaal loopt als je andere beslissingen neemt. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Man: Hallo, ik heb een missie voor je. Niko: - Oké, vertel op. - Ik heb eigenlijk wat anders te doen. - Ik heb geen zin. Bijvoorbeeld, natuurlijk. Als je dan één van de optie's kiest, krijg je weer een verschillend antwoord, wat toch af en toe voor wat verschil in het verhaal zorgt, denk ik. Dit was altyd het geval als je een huurmoord wou doen bij the G'father bij 24 kon je ook al kiezen wat je kon zeggen maar het zou handig zijn als we het nog over winkels zouden hebben in dit topic Reageren
Rensch Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Man: Hallo, ik heb een missie voor je. Niko: - Oké, vertel op. - Ik heb eigenlijk wat anders te doen. - Ik heb geen zin. Bijvoorbeeld, natuurlijk. Als je dan één van de optie's kiest, krijg je weer een verschillend antwoord, wat toch af en toe voor wat verschil in het verhaal zorgt, denk ik. Dit was altyd het geval als je een huurmoord wou doen bij the G'father bij 24 kon je ook al kiezen wat je kon zeggen maar het zou handig zijn als we het nog over winkels zouden hebben in dit topic Ja, zoals een winkel waar je tools kan kopen zoals in VC ... iig logisch ^^ geen ammunation maar wel tools Reageren
Mister.X Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 @Hierboven die paar post. Dit gaat toch niet over Winkels? Maar wel leuk bedacht. Maar als je verder wilt moet je niet steeds op Nee drukken Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Hierboven@:Bedoel je geen /no? Het zou wel een leuk idee kunnen zijn maar of het wordt uitgebracht? Reageren
blacklord Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Leuk zou ook zijn als je echt auto's kon kopen en modden enzo...,maar dat die dan automatisch in je garage worden geplaats.Hetzelfde principe zoals in 'canis canem edit' zo moet je nie iedere keer een auto gaan stelen als hij ontploft is of hij is weggespawnt. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Ik hoop dat je gewoon de winkel in kan lopen en etenswaren (of andere dingen) kunt kopen/stelen . Ik denk alleen niet dat ze apart worden, aangezien dat teveel werk is met de textures enzo. Bewerkt: 29 september 2007 door Steel Dogg Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Zoals een mod dat je in een 24/7 eten/ijs/drank/voedsel kan kopen. Reageren
TomHagen Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Eten kopen? Daar is toch niks aan. Ik koop liever een sniper uit een kofferbak. In een restaurant eten kan nog maar in de supermarkt met een karretje lopen en dan thuis je eten koken.... Dan wordt het echt Habbo-shit toch? @blacklord: Mij lijkt het onrealistisch als je auto altijd in je garage komt te staan. Fijner zou zijn dat je de auto gewoon op slot kan zetten en dat die dan daar blijft staan. Ook al staat hij niet in je garage, tenzij je de auto niet goed parkeert dat hij dan weggesleept wordt Reageren
Romal Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Ja dat lijkt me nou juist leuk niet als je even weggaat dat je auto gelijk weg is... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.