Jump to content

Winkels in GTA IV


khalid_thug

Recommended Posts

  • Reacties 117
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    30

  • 2fast{0}

    25

  • b4rtsimps0n

    9

  • TomHagen

    6

Achja, ik blijf het een geniaal idee van mijzelf vinden. 0_0

Inderdaad, zoals b4rtsimps0n zei: kiezen uit een aantal zinnen en zo een realistisch gesprek maken.

Net zoals in een RPG, inderdaad. Dat vond ik wel een gepast idee, ja. Dat was ook eigenlijk precies wat ik bedoelde en het maakt het er absoluut een heel eind realistischer mee en zo krijg je misschien ook meer keuze op een soort van 'eigen' verhaallijn. Als er bijvoorbeeld iemand aan de telefoon hangt met Niko, in het NL:

Man: Hallo, ik heb een missie voor je.

Niko: - Oké, vertel op.

- Ik heb eigenlijk wat anders te doen.

- Ik heb geen zin.

Bijvoorbeeld, natuurlijk. Als je dan één van de optie's kiest, krijg je weer een verschillend antwoord, wat toch af en toe voor wat verschil in het verhaal zorgt, denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Achja, ik blijf het een geniaal idee van mijzelf vinden. 0_0

Inderdaad, zoals b4rtsimps0n zei: kiezen uit een aantal zinnen en zo een realistisch gesprek maken.

Net zoals in een RPG, inderdaad. Dat vond ik wel een gepast idee, ja. Dat was ook eigenlijk precies wat ik bedoelde en het maakt het er absoluut een heel eind realistischer mee en zo krijg je misschien ook meer keuze op een soort van 'eigen' verhaallijn. Als er bijvoorbeeld iemand aan de telefoon hangt met Niko, in het NL:

Man: Hallo, ik heb een missie voor je.

Niko: - Oké, vertel op.

- Ik heb eigenlijk wat anders te doen.

- Ik heb geen zin.

Bijvoorbeeld, natuurlijk. Als je dan één van de optie's kiest, krijg je weer een verschillend antwoord, wat toch af en toe voor wat verschil in het verhaal zorgt, denk ik.

ja..kan wel een beetje passen bij het idee dat rockstar bij gta 4 doet. Dat je meedere uitkomsten hebt van missies en meerdere mogelijkheden om ze te voltooien. Gewoon zelf veel meer vrijheid. Zo wordt het ook nog is veel leuker om het spel overnieuw te doen, gewoon kijken hoe het verhaal loopt als je andere beslissingen neemt.

Link to comment
Delen op andere websites

Man: Hallo, ik heb een missie voor je.

Niko: - Oké, vertel op.

- Ik heb eigenlijk wat anders te doen.

- Ik heb geen zin.

Bijvoorbeeld, natuurlijk. Als je dan één van de optie's kiest, krijg je weer een verschillend antwoord, wat toch af en toe voor wat verschil in het verhaal zorgt, denk ik.

Dit was altyd het geval als je een huurmoord wou doen bij the G'father

bij 24 kon je ook al kiezen wat je kon zeggen

maar het zou handig zijn als we het nog over winkels zouden hebben in dit topic :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Man: Hallo, ik heb een missie voor je.

Niko: - Oké, vertel op.

- Ik heb eigenlijk wat anders te doen.

- Ik heb geen zin.

Bijvoorbeeld, natuurlijk. Als je dan één van de optie's kiest, krijg je weer een verschillend antwoord, wat toch af en toe voor wat verschil in het verhaal zorgt, denk ik.

Dit was altyd het geval als je een huurmoord wou doen bij the G'father

bij 24 kon je ook al kiezen wat je kon zeggen

maar het zou handig zijn als we het nog over winkels zouden hebben in dit topic :puh:

Ja, zoals een winkel waar je tools kan kopen zoals in VC ... iig logisch ^^ geen ammunation maar wel tools :)

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk zou ook zijn als je echt auto's kon kopen en modden enzo...,maar dat die dan automatisch in je garage worden geplaats.Hetzelfde principe zoals in 'canis canem edit' zo moet je nie iedere keer een auto gaan stelen als hij ontploft is of hij is weggespawnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat je gewoon de winkel in kan lopen en etenswaren (of andere dingen) kunt kopen/stelen :Y. Ik denk alleen niet dat ze apart worden, aangezien dat teveel werk is met de textures enzo. :N

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

Eten kopen? Daar is toch niks aan. Ik koop liever een sniper uit een kofferbak. In een restaurant eten kan nog maar in de supermarkt met een karretje lopen en dan thuis je eten koken.... Dan wordt het echt Habbo-shit toch?

@blacklord: Mij lijkt het onrealistisch als je auto altijd in je garage komt te staan. Fijner zou zijn dat je de auto gewoon op slot kan zetten en dat die dan daar blijft staan. Ook al staat hij niet in je garage, tenzij je de auto niet goed parkeert dat hij dan weggesleept wordt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...