PSP_Max Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 ik heb een probleem ik heb een save game gedownload voor gta sa voor de pc ( wel van deze site ) maar hij laat maar niet hij start altijd overnieuw. Ik heb hem wel in de gta userfiles gezet. hoe kan ik dit veranderen. gr. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 het kan misschien zijn dat je een verkeerde versie hebt gedownload als je v.2.0 hebt kun je geen savegames gebruiken van versie 1.0 van het spel. dus let goed op welke je hebt gedownload, en als dit niet het probleem is kan het misschien zijn dat je hem niet goed hebt uitgepakt. dit probleem heb ik zelf ook als is gehad. Reageren
PSP_Max Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 neej dan doet hij het ook niet ik blijf steeds op nieuw beginnen bij v1 en v2 Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 je blijft steeds opnieuw beginnen bij v1 en v2 heb je 2 versies dan? of heb je ze alle 2 uitgeprobeerd. leg is stap voor stap uit hoe je de savegames in je game plaatst misschien zie ik wel dat je ergens iets fout doet. en welke versie van san andreas heb je? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik heb misschien nog een handige tip. Kijk even hoe groot het bestand 'script.img' is in je Scripts map. Dit bestand is te vinden in de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data' > 'Script'. Is het bestand 'script.img': 568 kB = V1 562 kB = V2 Aan de hand hiervan kun je makkelijk opmaken welke versie je daadwerkelijk hebt en welke versie savegame je nodig hebt. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.