Sjorszzz Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 hey ik vroeg me af of het mogelijk is om een foto die in san andreas op de pc heb gemaakt in de game over te zetten is naar de PS2 met armax? en nog een vraagje als ik een foto van de PS2 naar de USB stick wil kopieren of een savegame dat gaat armax het eerst lezen. dan staat er reading maar elke keer staat er halverweg het laadbalkje error een fout ofzo elke keer precies op de helft houd hij ermee op. kan iemand mij helpen met deze 2 probleempjes Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 hey ik vroeg me af of het mogelijk is om een foto die in san andreas op de pc heb gemaakt in de game over te zetten is naar de PS2 met armax? In >deze post< van Ewoud kan je alles lezen over hoe je foto's van de PS2 naar de PC kan halen. Daarvoor heb je dus twee programmaatjes nodig die je in dezelfde post kan downloaden. Of dit ook andersom mogelijk is weet ik niet, alhoewel ik mij afvraag wat het nut is om screens naar de PS2 te halen. Ik gebruik in ieder geval de manier: PS2 > PC en dat werkt prima.en nog een vraagje als ik een foto van de PS2 naar de USB stick wil kopieren of een savegame dat gaat armax het eerst lezen.dan staat er reading maar elke keer staat er halverweg het laadbalkje error een fout ofzo elke keer precies op de helft houd hij ermee op. kan iemand mij helpen met deze 2 probleempjes Het is mij niet helemaal duidelijk wat je exact gedaan hebt maar in >deze post< van ASPHALT kan je alles lezen over hoe je je savegame van de PS2 naar de PC haalt. Foto's die ingame gemaakt zijn en opgeslagen staan niet los op de PS2 maar die zitten in de savegame.Succes Edit: Controleer anders even of er op de USB-stick voldoende ruimte aanwezig is om de savegame op te slaan, controleer ook de schrijfbeveiliging v/d USB-stick !!! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Hallo ik heb 2 vraagjes kun je fotos die je hebt gemaakt in de pc versie van san andreas op de ps2 versie krijgen? zodat je die kunt bekijken als je op de ps2 zit te gamen terwijl ze op de pc zijn gemaakt? >>> Door _KoE_Mzungu: Deze vraag had je al eens eerder gesteld, het is niet nodig om 'm nogmaals te stellen. Topics samengevoegd.<<< vraag 2 op de ps2 kun je als je op de richtknop drukt van je joystick automatich op iemand richten. maar weet iemand hoe dit moet bij de pc versie want daar richt hij niet vanzelf op iemand. dus hoe moet dit? alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 Hallo ik heb 2 vraagjes kun je fotos die je hebt gemaakt in de pc versie van san andreas op de ps2 versie krijgen?zodat je die kunt bekijken als je op de ps2 zit te gamen terwijl ze op de pc zijn gemaakt? vraag 2 op de ps2 kun je als je op de richtknop drukt van je joystick automatich op iemand richten. maar weet iemand hoe dit moet bij de pc versie want daar richt hij niet vanzelf op iemand. dus hoe moet dit? alvast bedankt Ik kan je tweede vraag wel beantwoorden, maar de eerste, daar ben ik niet helemaal zeker over. Ik meende namelijk dat een PS2 geen harde schijf heeft, dus ik denk niet dat je foto's en andere plaatjes kunt opslaan (PS2-gebruikers, correct me if I'm wrong.. ). Vraag twee kan ik gelukkig wel met zekerheid beantwoorden. Hiervoor dien je een Joypad te hebben, maar het kan ook door enkel de instellinen op Joypad te zetten. Ga in het spel naar 'Options' >> 'Controller setup'. Bij 'configur\tion stel je dan Joypad in. Je keert dan terug naar het spel, en je richt met je RMB (rechtermuisknop). Met je scroll kun je dan automatisch tussen targets wisselen. Hier kleeft echter wel een nadeel aan, als je deze optie namelijk gebruikt kun je niet meer vrij met je muis rondkijken. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 31 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 augustus 2007 oke bedank voor de info maar op de ps2 kun je fotos maken en opslaan. die sla je namelijk op op je memory card. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.