silverman Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 kan je cheaten op gta sanandreas multiplayer? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ja helaas kan dit, het is erg zielig als je cheat. Het is namelijk een teken van Jaloëzie en niet tegen verlies kunnen. Er zijn heel veel cheaters rond SA-MP. Een versie van samp is zelfs door hackers gehackt dat de servers het niet meer deden. Maar cheaten zal helaas altijd blijven bestaan Reageren
silverman Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ja helaas kan dit, het is erg zielig als je cheat. Het is namelijk een teken van Jaloëzie en niet tegen verlies kunnen. Er zijn heel veel cheaters rond SA-MP. Een versie van samp is zelfs door hackers gehackt dat de servers het niet meer deden. Maar cheaten zal helaas altijd blijven bestaan ik ben pas bezeg met multiplayer zou jij er mij een beetje info over kunnen geeven hoe je geld verdiend en zo Reageren
Bigstijn Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Natuurlijk, ik zal even een korte uitleg over SA:MP geven. De meeste server zijn simpel weg 'Deatmatch' waar je elkaar moet doodschieten, daar krijg je meestal het bedrag wat de vijand met zich mee heeft. Of gewoon een standaart bedrag van de server. In sommige servers zitten ook nog 'Properties' die je kan kopen, en waar je dan geld mee kan verdienen. Er zijn zo overal wel een tal manieren die je kan gebruiken om geld te verdienen. Als je nog meer informatie wilt over goede strategieën tijdens het schieten, hoef je het maar te vragen. Ik heb overigens nog wel een schiettip: Zorg dat je een Tec 9/ Micro SMG hebt. De meeste mensen benuttigen een desert Eagle of een Ak-47/M4. Je kan proberen om rondjes te rennen om dat soort mensen en tegelijk op ze te schieten. Dit heeft een erg makkelijk effect, en je wordt zelden geraakt. Reageren
silverman Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Natuurlijk, ik zal even een korte uitleg over SA:MP geven. De meeste server zijn simpel weg 'Deatmatch' waar je elkaar moet doodschieten, daar krijg je meestal het bedrag wat de vijand met zich mee heeft. Of gewoon een standaart bedrag van de server. In sommige servers zitten ook nog 'Properties' die je kan kopen, en waar je dan geld mee kan verdienen. Er zijn zo overal wel een tal manieren die je kan gebruiken om geld te verdienen. Als je nog meer informatie wilt over goede strategieën tijdens het schieten, hoef je het maar te vragen. Ik heb overigens nog wel een schiettip: Zorg dat je een Tec 9/ Micro SMG hebt. De meeste mensen benuttigen een desert Eagle of een Ak-47/M4. Je kan proberen om rondjes te rennen om dat soort mensen en tegelijk op ze te schieten. Dit heeft een erg makkelijk effect, en je wordt zelden geraakt. kun je je eigenlijk opslaan ? Bewerkt: 14 augustus 2007 door silverman Reageren
Bigstijn Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Bij sommige servers kan je alleen het geld opslaan. Bij sommige helemaal niks Bij de meeste server is de 24- Seven (Een winkel keten van San Andreas) een opslag punt van geld, bij de ene is het anders dan bij de andere servers. Helaas is er op het moment nog geen een mogelijk om je wapens/ jezelf te saven. Ik hoop dat hier nog een script voor komt, het zou wel erg handig zijn. Maar het is van de ene kant weer flauw. Je kan dan bijv. net voordat je doodgaat saven. Dan zou er weer misbruik van kunnen gemaakt worden Reageren
silverman Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Bij sommige servers kan je alleen het geld opslaan. Bij sommige helemaal niks Bij de meeste server is de 24- Seven (Een winkel keten van San Andreas) een opslag punt van geld, bij de ene is het anders dan bij de andere servers. Helaas is er op het moment nog geen een mogelijk om je wapens/ jezelf te saven. Ik hoop dat hier nog een script voor komt, het zou wel erg handig zijn. Maar het is van de ene kant weer flauw. Je kan dan bijv. net voordat je doodgaat saven. Dan zou er weer misbruik van kunnen gemaakt worden bedankt voor al je info maar wat is eingenlijk het doel van het spel ? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Natuurlijk, ik zal even een korte uitleg over SA:MP geven. De meeste server zijn simpel weg 'Deatmatch' waar je elkaar moet doodschieten, daar krijg je meestal het bedrag wat de vijand met zich mee heeft. Of gewoon een standaart bedrag van de server. In sommige servers zitten ook nog 'Properties' die je kan kopen, en waar je dan geld mee kan verdienen. Er zijn zo overal wel een tal manieren die je kan gebruiken om geld te verdienen. Als je nog meer informatie wilt over goede strategieën tijdens het schieten, hoef je het maar te vragen. Ik heb overigens nog wel een schiettip: Zorg dat je een Tec 9/ Micro SMG hebt. De meeste mensen benuttigen een desert Eagle of een Ak-47/M4. Je kan proberen om rondjes te rennen om dat soort mensen en tegelijk op ze te schieten. Dit heeft een erg makkelijk effect, en je wordt zelden geraakt. Bij sommige servers kan je alleen het geld opslaan. Bij sommige helemaal niks Bij de meeste server is de 24- Seven (Een winkel keten van San Andreas) een opslag punt van geld, bij de ene is het anders dan bij de andere servers. Helaas is er op het moment nog geen een mogelijk om je wapens/ jezelf te saven. Ik hoop dat hier nog een script voor komt, het zou wel erg handig zijn. Maar het is van de ene kant weer flauw. Je kan dan bijv. net voordat je doodgaat saven. Dan zou er weer misbruik van kunnen gemaakt worden bedankt voor al je info maar wat is eingenlijk het doel van het spel ? Lees het dikgedrukte deel in de bovenste quote even . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.