Jump to content

Vice City Radio

Arjen

Wat vind je de leukste radio zender?  

157 leden hebben gestemd

1. 1. Wat vind je de leukste radio zender?

• Wildstyle Pirate Radio
      3
    • Flash FM
      40
    • Fever 105
      5
    • V-Rock
      28
    • VCPR
      3
    • Espantoso
      6
    • Emotion 98.3
      20
    • Wave 103
      10
    • K~Chat
      2
    • Mp3 Player/ geen radio
      33

Recommended Posts

• Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• maki115

4

• Arjen

3

• 8-Ball

3

• djbob

2

Top Posters In This Topic

Toen ik het spel speelde stond de radio altijd op Flash FM, of toevallig op V-Rock als dat liedje van I Wanna Rock langskwam. Espantoso had ik altijd de grootste hekel aan, en de rest vond en vind ik eigenlijk allemaal maar een beetje afgezaagde bende.

Delen op andere websites

Ik luister TE veel naar V-ROCK en Fever 105 want dat zijn gewoon de 2 beste Zenders van Vice City en blijven ook zo en ik vind Emotion ook wel leuk en ik vind Flash FM ook wel OKE dus wat mij betreft zijn ze allemaal even leuk maar ik vind K-Chat en VCPR echt dom VCPR luistert alleen maar die Taxi bestuurders naar en Naar Espantoso

Delen op andere websites

... ik vind K-Chat en VCPR echt dom VCPR luistert alleen maar die Taxi bestuurders naar en Naar Espantoso

VCPR rules! da is zooo grappig en als je 100 passagiers moet afleveren is het ook een aanrader :dans::7

Delen op andere websites

Vrock en Flash FM alleen jammer dt je er maar 1 kan kiezen :7 Daarom heb ik voor Vrock gekozen , goede muziek en een leuke presentator Lazlow (I'm the master of darkness , that's why my name is lazlow!)

Delen op andere websites

Hehehehe allemaal leuk en aardig maar mijn radios doen het niet ik scroll er op een en hoor je een kleine seconde geluid van die zender en dan valt de radio weg dus een beetje vreemd

kan iemand mij daarme helpen please

Delen op andere websites

Hehehehe allemaal leuk en aardig maar mijn radios doen het niet ik scroll er op een en hoor je een kleine seconde geluid van die zender en dan valt de radio weg dus een beetje vreemd

Staan alle geluidsinstellingen wel goed? Ga eens naar 'options' > 'audio setup'. Zet daar de streepjes van de radiovolume helemaal aan. Kijk tevens of de 'audio hardware' goed staat, en verander deze eens naar een andere optie. Deden de radiozenders het in het verleden wel goed, dan kun je even op 'restore defaults' klikken, voor het geval dat je per ongeluk wat veranderd hebt.

Delen op andere websites

Ik vind Flash FM daar zitten liedjes bij van de oudere tijden en die liedjes zijn ook leuk. Jullie ouders kennen die liedjes wel van Flash FM. Maar soms zet ik de radio ook uit als ik bezig ben met een missie. Want dan wil ik goed op de missie consentreren want als ik een missie niet haal dan wordt ik soms boos en als er bijvoorbeeld netjes wil rijden of als de politie achter me aan komt zet ik de radio wel aan dan ken je met dat muziek goed rijden tenminste (dat werkt bij mij wel) :)

Delen op andere websites

Staan alle geluidsinstellingen wel goed? Ga eens naar 'options' > 'audio setup'. Zet daar de streepjes van de radiovolume helemaal aan. Kijk tevens of de 'audio hardware' goed staat, en verander deze eens naar een andere optie. Deden de radiozenders het in het verleden wel goed, dan kun je even op 'restore defaults' klikken, voor het geval dat je per ongeluk wat veranderd hebt.

sorry dat ik laat reageer maar nee ik heb in opties gekeken maar niks ik heb restore defaults gedaan maar niks helpt enigst mp3 player doet het bij mij :duh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...