Jump to content

FIFA 08


gabberharm

Recommended Posts

Nou jullie reageren wel een beetje overdreven vind ik. Dit is gewoon een nieuw lid en hij wordt meteen platgebombardeerd met nutteloze spamberichten waarin staat dat het nergens op slaat. Natuurlijk weet ik wel dat dit topic hier niet hoort, maar om nou gelijk zo boos te reageren vind ik onzin.

Ontopic: Nee als het over voetbal gaat, geef mij dan maar PES, vind ik persoonlijk toch een beter spel, maar GTA is de beste.

Link to comment
Delen op andere websites

Fifa 2007 vondt ik echt bagger. Ik hoop dat Fifa 2008 op de PS3 (?) beter wordt

en over GTA 4 is wat mij betreft geen twijfel mogelijk :dans:

EDIT: oja bij fifa 2007 had cocu grijs haar, en heel veel andere spelers ook...

en veel spelers leken gewoon niet goed. Gebruikt PES trouwens echte namen? of van die afgeleide namen zoals Koku :kots:

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet van FIFA houd post dan niet hier. Fifa heeft nu zeker een verandering. Meer stadions,meer Real-face(wat PES niet heeft,vind ik. Cocu zag er wel uit als een Britney Spears),Beter carriere dat je met 1 speler een carriere kan starten en oefen wedstrijden kan beginnen.

Maar jullie hebben we gelijk dat het niet hier hoort ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je niet van FIFA houd post dan niet hier. Fifa heeft nu zeker een verandering. Meer stadions,meer Real-face(wat PES niet heeft,vind ik. Cocu zag er wel uit als een Britney Spears),Beter carriere dat je met 1 speler een carriere kan starten en oefen wedstrijden kan beginnen.

Maar jullie hebben we gelijk dat het niet hier hoort ;)

als je over fifa wilt praten post dan niet in het gta forum..dat zou een betere openingszin zijn geweest :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie niet in waarom je, voor GTA IV überhaupt uit is, al vergelijking maakt met andere of zegt die wordt samen met die de beste. En als je dat al doet, hoef je daar geen topic over te maken ;). Zeker niet in dit forum...

:slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...