gabberharm Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 HEEEE, IK denk dat FIFA 08 samen met GTA 4 dé game wordt!!! Wat denken jullie? Als je interessante informatie weet hoor ik het hier ook graag.
Naudin Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Ik denk van niet, Fifa is altijd hetzelfde! Net zoals alle EA sports games!Ik denk eerder met Assassins creed en Cod4! Bewerkt: 14 augustus 2007 door Naudin
b4rtsimps0n Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 sorry hoor..maar wat is het nut van dit topic?
JasonStatham Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) wat is het nut eigenlijk van dit topic...als je het over een andere game wilt hebben zoals fifa 08.....dan kun je teregt in het alle games forum http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=104 Bewerkt: 14 augustus 2007 door GTA-fan2
gabberharm Geplaatst: 14 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik denk dat FIFA 08 echt leuk wordt vooral op de xbox 360 Eerst FIFA 08, dan GTA 4
JasonStatham Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 ik vind fifa egt zo ssaaaiii -borringg- maar kan je het nut van dit topic miss eens vertelle
DdJDean Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Nou jullie reageren wel een beetje overdreven vind ik. Dit is gewoon een nieuw lid en hij wordt meteen platgebombardeerd met nutteloze spamberichten waarin staat dat het nergens op slaat. Natuurlijk weet ik wel dat dit topic hier niet hoort, maar om nou gelijk zo boos te reageren vind ik onzin. Ontopic: Nee als het over voetbal gaat, geef mij dan maar PES, vind ik persoonlijk toch een beter spel, maar GTA is de beste.
TomHagen Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 (bewerkt) Fifa 2007 vondt ik echt bagger. Ik hoop dat Fifa 2008 op de PS3 (?) beter wordt en over GTA 4 is wat mij betreft geen twijfel mogelijk EDIT: oja bij fifa 2007 had cocu grijs haar, en heel veel andere spelers ook... en veel spelers leken gewoon niet goed. Gebruikt PES trouwens echte namen? of van die afgeleide namen zoals Koku Bewerkt: 14 augustus 2007 door SoaDT0M
Mister.X Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Als je niet van FIFA houd post dan niet hier. Fifa heeft nu zeker een verandering. Meer stadions,meer Real-face(wat PES niet heeft,vind ik. Cocu zag er wel uit als een Britney Spears),Beter carriere dat je met 1 speler een carriere kan starten en oefen wedstrijden kan beginnen. Maar jullie hebben we gelijk dat het niet hier hoort
b4rtsimps0n Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 Als je niet van FIFA houd post dan niet hier. Fifa heeft nu zeker een verandering. Meer stadions,meer Real-face(wat PES niet heeft,vind ik. Cocu zag er wel uit als een Britney Spears),Beter carriere dat je met 1 speler een carriere kan starten en oefen wedstrijden kan beginnen.Maar jullie hebben we gelijk dat het niet hier hoort als je over fifa wilt praten post dan niet in het gta forum..dat zou een betere openingszin zijn geweest
philip14 Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2007 fifa 08 word vet maar gta 4 word natuurlijk nog 10 keer vetter klote dat ie is uitgesteld
Dutchy3010 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik zie niet in waarom je, voor GTA IV überhaupt uit is, al vergelijking maakt met andere of zegt die wordt samen met die de beste. En als je dat al doet, hoef je daar geen topic over te maken . Zeker niet in dit forum...
Recommended Posts