L Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) bij het installeren van het spel kreeg f ik de vraag of ik online wilde gaan. Ik heb toen voor nee gekozen. Nu wil ik toch wel graag online spelen met sa. weet iemand hoe ik daar alsnog voor kan kiezen en hoe online spelen überhaupt in z'n werk gaat? Alvast bedankt. Bewerkt: 15 augustus 2007 door Léon-San Andreas Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 "Bij het downloaden van SA kreeg ik de vraag.......", betekend dat dat je hem gedownload hebt? Dan kunnen en mogen wij je helaas niet helpen. Waarschijnlijk bedoel je de vraag of je online wilt registreren. Dit heeft niets te maken met de multiplayer mods, je moet dus eerst deze mod downloaden wil je online kunnen spelen. MTA San Andreas: Download MTA forum SA-MP: Download SA-MP forum Het verschil is dat je bij MTA alleen nog maar kunt racen, en bij SA-MP kan je eigenlijk alles (rondlopen, met elkaar rijden, elkaar afschieten etc). Reageren
L Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 "Bij het downloaden van SA kreeg ik de vraag.......", betekend dat dat je hem gedownload hebt? Dan kunnen en mogen wij je helaas niet helpen. Waarschijnlijk bedoel je de vraag of je online wilt registreren. Dit heeft niets te maken met de multiplayer mods, je moet dus eerst deze mod downloaden wil je online kunnen spelen. MTA San Andreas: Download MTA forum SA-MP: Download SA-MP forum Het verschil is dat je bij MTA alleen nog maar kunt racen, en bij SA-MP kan je eigenlijk alles (rondlopen, met elkaar rijden, elkaar afschieten etc). Ja ik kreeg de vraag om online te registreren. Welke van SA-MP moet ik kiezen? En hoe en waar installeer ik het? En hoe werkt het online spelen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Je moet een Client nemen: SA:MP 0.1b Client provided by GTAGarageSA:MP 0.1b Client provided by littlewhitey SA:MP 0.1b Client provided by Wacko De andere is om een server te maken. Je moet hem installeren in de SA map (Program Files >> Rockstar Games >> GTA San Andreas). Maar dit spreekt voor zich als je hem installeert. Misschien kan je even wat lezen in het SA-MP forum voor wat meer informatie. Overigens kan je hier kijken voor een FAQ van SA-MP! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Dat maakt niet zoveel uit De meest recente samp is 0.2.1, je kan gewoon het beste de normale nemen: SA:MP 0.2.1 R2 Windows Server SA:MP 0.2.1 Client - Mirror provided by littlewhitey. Je hebt wel Versie 1.0 nodig om mods te instaleren. Hier kan je trouwens de meeste voorkomende problemen vinden: Klik. Als je toch V1.00 wil, moet je met deze patch downgraden naar V1.00. Bewerkt: 15 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ik heb deze mod ook gedownload en ook geinstaleerd zoals het moest. maar als ik nu op de snelkoppeling klik om het spel te starten geeft hij dit aan:gtat.dll couldn,t be loaded Exting GTA.... wat moet ik hier aan aan doen of wat is het probleem. ik heb al op die site gekeken waar al die problemen op staan maar daar kan ik niks over vinden. is er misschien anders een makkelijkere mannier andere om online te gaan met gta. maar dan wel dat je veel dingen kunt schieten en rijden enzo. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Helaas, er is geen makkelijkere manier. Je moet SA-MP wel geïnstalleerd hebben in de map van GTA San Andreas (Program Files >> Rockstar Games >> GTA San Andreas, bijvoorbeeld) anders werkt hij inderdaad niet. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 als ik hem daarin heb geinstaleerd wat moet ik dan nog meer doen? want dat is me wel gelukt tot daar maar verder weet ik niet wat je nog moet uitvoeren of instaleren ofzo. moet je het spel dan op een bepaalde manier opstarten? of moet je gewoon op de snelkoppeling naar de exe mod klikken? kan het er misschien aan liggen dat er nog een paar andere car mods enzo actief zijn in de game dat hij het daarom niet doet? ik heb er ook meerdere multyplayer mods in de san andreas map geinstaleerd omdat de eerste het niet deed misschien is dat het probleem? oftewel ik weet helemaal niet hoe ik online moet spelen. en ik heb al van alles uitgeprobeerd help my Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Zodra je hem geïnstalleerd hebt, zal er sowieso een pictogram op je bureaublad verschijnen. Als deze niet komt, kun je hem ook starten via 'start' > 'alle progamma's' of natuurlijk via de map waar hij geïnstalleerd staat. Je klikt op dit icoontje en het spel zal starten: Je krijgt dan een nieuw scherm, met onder drie tabbladen. Klik daarvan 'internet' aan en je krigjt als het goed is een hele lijst met servers: Ik heb overigens gehoord dat mods problemen op kunnen leveren, dus het beste is om helemaal geen mods geïnstalleerd te hebben, maar je kunt het eens proberen. Veel plezier met spelen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.