Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een Ferrari Enzo gemod.. geinstaleert en dat soort dingen maar als ik GTA VC opstart en zoek naar een Cheetah.. heb je die standaard wielen.. ik heb iets gevonden met Wheel Mod 3.0 dus ik pak hem uit maar nog begrijp ik er helemaal niets van.. iets met de juiste folder ofzo maar ik kan die folder nergens vinden. Weten julie miss waar die folder is? het is zo'n lelijk gezicht. hier een foto. Ow en alle auto's die ik heb hebben standaart wielen,

zou je ze allemaal 1 voor 1 moeten doen of kan alles in 1x?

screenshot8808ng2.png

Greettzzz, Tha-Ran

P.S. is dit echt zo onnodig topic.. doe er dan maar een slotje op :slotje:

EDIT: hier onder.. thnx

Bewerkt: door Tha-Ran
Geplaatst:

Het is geen onnodig topic, hij staat alleen in het verkeerde subforum, voor vragen over het spel Vice City moet je hier zijn, voor vragen over de bestanden e.d, wat meestal neerkomt op mods en dergelijke moet je in het moddingforum zijn. Je zult het dus even daar moeten vragen.

Misschien als je je vraag stelt in het Modding forum, dat je dan meer reacties krijgt. ;)

Misschien is een moderator zo lief het topic te verplaatsen?

Anyway, voor wielen heb je geloof ik wheels.txd en wheels.dff nodig. Deze staan niet in de gta3.img zoals je misschien zou verwachten, maar in de GTA Vice City\models\generic\ folder.

Dacht dat t dan wel zou moeten lukken. Je mod hiermee natuurlijk ook de wielen voor andere voertuigen!!

Edit: ach ja tuurlijk, sorry mijn fout, dat moest natuurlijk Vice City zijn.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Misschien als je je vraag stelt in het Modding forum, dat je dan meer reacties krijgt. ;)

Misschien is een moderator zo lief het topic te verplaatsen?

Anyway, voor wielen heb je geloof ik wheels.txd en wheels.dff nodig. Deze staan niet in de gta3.img zoals je misschien zou verwachten, maar in de GTA San Andreas\models\generic\ folder.

Dacht dat t dan wel zou moeten lukken. Je mod hiermee natuurlijk ook de wielen voor andere voertuigen!!

Misschien heb ik het verkeerd maar het is toch echt GTA Vice City. Anyway klopt het wel. Het beste kan je gewoon de Dmagic Wheelmod (3.0 was toch de laatste?) instaleren en alshet goed is heeft die mod zijn eigen wielen en die moetetn dan gewoon wat groter gemaakt worden

Greetz :sigaar:

Oke maar zeg me dan ook graag hoe ik dat doe? en sorry dat ik het in dit subfora heb gezet, wil een van de moderators hem dan in het goedde zetten.. maar nogaals, hoe die ik dat.. de wielen groter maken. Of nee.. hij vraagt om de default.dat en default.ide.. julie verwachten het al, hé? nou waar dat is..

Greettzzz, Tha-Ran

Bewerkt: door Tha-Ran
Geplaatst:

Ik weet niet zeker of ik je helemaal begrijp, maar de default.dat en default.ide kun je vinden in de C:/Program Files/Rockstar Games/GTA Vice City/data/ map en kun je openen met bijvoorbeeld Kladblok of Notepad.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...