Mythbuster Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik heb dit probleem al een tijdje, namelijk: Als ik een Jetpack "aanheb", dus ik loop door dat ding heen zodat hij aan is, dan switched mijn spel niet automatisch naar het goede wapen. Ik kan dus niet meer schieten met een Jetpack aan, terwijl ik - Volgens mij - wel het goede wapen bezit(Ik dacht dat alle handpistolen goed waren?) Heeft iemand een idee waardoor dit komt of hoe ik het kan fixen? Greetz Mythbuster Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Als je een JetPack aan hebt, en je wilt dan schieten, dan kun je dat niet doen met Pistols (dus bijvoorbeeld de 'Pistol' of 'Silenced 9mm'). Daarvoor zul je een Machine Gun nodig hebben. Deze machineguns kun je dan dragen: Tec-9 Micro SMG SMG Van de SMG weet ik het niet zeker, maar wat ik wel zeker weet is dat je in ieder geval als wapen één van de machinegeweren nodig hebt, en geen pistool. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Met een SMG kan je niet schieten terwijl je een Jetpack aan hebt. Screen ter bewijs: Reageren
Mythbuster Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb altijd een SMG bij me, volgens mij heb ik het ook geprobeerd met een Micro SMG. Verder heb ik als "pistool" hetzelfde wapen dat de politie heeft, dacht ik.. Ik ga wel eens even in GTA proberen, en dan upload ik wel een screen ofzo... EDIT: Oke, ik had dus een Micro SMG, want ik ging een Tec-9 kopen, en toen stond er "buying this weapon will replace the weapon you have in this slot", dus ik had op dat slot al een wapen, dat kan dan alleen amar Micro SMG zijn denk ik... En met een Micro SMG lukte het niet... Waarschijnlijk lukt het dus alleen met een Tec-9, of mijn spel is bugged.. Hij switched namelijk ook niet naar Micro SMG als ik een Jetpack aan doe.. Nu even proberen met Tec-9 EDIT: En ja, met een Tec-9 lukt het wel.. Vaag ding Bewerkt: 15 augustus 2007 door Mythbuster Reageren
Bigstijn Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Ja anton van hussel heeft helemaal gelijk, je kan ook met de 9mm schieten. Mijn bewijs: Dus de wapens waarmee je kan schieten tijdens in bezit van een jetpack: Een Tec-9, Micro-SMG en natuurlijk de Pistol. Bewerkt: 15 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
Mythbuster Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Als het met de Mini SMG dus wel kan, welk wapen kan er dan nog meer in het slot van Mini SMG en Tec-9 zitten? Een of andere shotgun ofzo? .. Oke, net antwoord gevonden: SMG dus, en die kan voor zo ver ik weet niet met Jetpack Mijn volgorde van wapens, even kijken of ik het goed begrijp: Hand Melee Pistols Machine guns Shotguns Assault Rifles Rifles Heavy Thrown Handheld Gifts Apparel. Oke, dus ik snap er niks van: Bij mij komt er ná mijn SMG een AK-47, en ervóór een Combat Shotgun, vaag, op WikiGTA staat er dus eerst SMG(enz.), daarna Combat Shotgun(enz.), en darana AK-47(enz.). Is dat een fout op WikiGTA of klopt er iets niet met mijn spel? EDIT@ iedereen hieronder: Oké, Ty, Ik vind het trouwens wel vaag dat de Tec-9 en SMG's in een slot zitten, terwijl een Tec-9 *dacht ik* véél minder krachtig is.. Maarja, dat zal wel aan mij liggen Bewerkt: 15 augustus 2007 door Mythbuster Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ... Mijn volgorde van wapens, even kijken of ik het goed begrijp:Hand Melee Pistols Machine guns Shotguns Assault Rifles Rifles Heavy Thrown Handheld Gifts Apparel. Oke, dus ik snap er niks van: Bij mij komt er ná mijn SMG een AK-47, en ervóór een Combat Shotgun, vaag, op WikiGTA staat er dus eerst SMG(enz.), daarna Combat Shotgun(enz.), en darana AK-47(enz.). Is dat een fout op WikiGTA of klopt er iets niet met mijn spel? Je hebt volkomen gelijk, ik heb het gecontroleerd en inmiddels ook aangepast op WikiGTA, >kijk hier< voor het resultaat, als het goed is klopt de volgorde nu wel.Als je weer wat tegenkomt waarvan jij denkt / zeker weet dat het fout staat op WikiGTA dan kan je in >dit topic< je fout melden, vergeet daarbij niet om even een link te geven naar de juiste pagina. Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Oke, dus ik snap er niks van: Bij mij komt er ná mijn SMG een AK-47, en ervóór een Combat Shotgun, vaag, op WikiGTA staat er dus eerst SMG(enz.), daarna Combat Shotgun(enz.), en darana AK-47(enz.). Is dat een fout op WikiGTA of klopt er iets niet met mijn spel? Nee dit is ook bij mij , dus waarschijnlijk klopt de volgorde op Wikigta niet. Greetz Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 kan je nadat je hitman hebt met 2 uzis van een jetpack sgiete?? Reageren
Las Vegas Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Eerst pakte hij bij mij ook automatisch het goede geweer als ik de jetpack deed maar nu ook ineens niet meer Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 kan je nadat je hitman hebt met 2 uzis van een jetpack sgiete?? Je kan het vergelijken met het schieten vanuit een auto: met één hand aan het stuur en in de andere een uzi. Zo ook voor de Jepack, CJ heeft één hand nodig voor de besturing en met de andere hand kan hij schieten. Dus ondanks het hitman-level kan dit niet met een voertuig en niet met de Jetpack. Edit: Bovenstaande moet ik rectiviseren, met de Jetpack gebruik je idd 2 wapens als je hitman level hebt bereikt voor de Pistol, Tec-9 en de Micro SMG. Edit @ linx2: Je zult toch met wat meer informatie moeten komen omtrendt de wapens die jou CJ in z'n collectie heeft. Zoals je kan lezen in dit topic kan je alleen een Pistol, Tec-9 of Micro SMG gebruiken met de Jetpack. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Hoe kan het dan dat hij eerst wel automatisch het goede wapen pakt om uit een voertuig teschieten ( nu dus jetpack) Reageren
Mythbuster Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) Ja je kan wel met 2 wapens tegelijk schieten als je een Jetpack aan hebt . Ikzelf heb dat laatst met, dacht ik, een Micro-SMG gedaan. Hoe het kan dat hij nu niet meer automatisch het goede wapen selecteerd, is mij een raadsel(dit probleem heb ik namelijk ook ) Bewerkt: 22 augustus 2007 door Mythbuster Reageren
hielkeh Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Ik heb dat probleem ook wel eens, maar niet altijd. Ook heb ik soms problemen met laden met een jetpack Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.