Jurrib Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Op de ps2 bij SA en je wordt gevraagt door zon hoertje: Do you want a good time horney? ofzo. Wat moet je dan doen? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Dit gaat gewoon met de pijltjes naar links en rechts. Ik weet niet precies welke ja en nee zijn. Meestal moet je niet ergens op straat gaan staan. Maar op een speciaale plek, een steegje bijvoorbeeldt. De prostitue zal zeggen: We need to find a place more secluded. Reageren
-Omar- Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Als eerste welkom op het forum Dat hang er vanaf wat je wilt. Als je sex met haar wil hebben moet je pijltje links of rechts doen, als je wil dat ze niks doet kun je gewoon door rijden of klik je nergens op. JE kan het beste wel sex met haar hebben want dan gaat je sex appreal omhoog veel succes ermee MVG gtaman122 Edit} Bigstijn was me net voor. Bewerkt: 15 augustus 2007 door gtaman122 Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Als je wilt dat zo'n hoertje bij je in de auto komt zitten, dan moet je toeteren zodra ze heeft gevraag of je 'een goede tijd wil beleven'. De toets hiervoor op de PS weet ik niet, maar jij vast wel. Zodra ze bij je in de auto zit, moet je naar een rustig plekje rijden, waar niet veel mensen komen. Het feest kan dan beginnen! [Edit] Met die pijltjes kan het ook... Bewerkt: 15 augustus 2007 door Froodooo Reageren
L Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Je raakt wel wat geld kwijt, maar als je haar daarna weer doodmaakt heb je het doorgaans al weer terug. Reageren
Bling Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Aangezien het blijbaar voor niemand 100% duidelijk is, welke toets nu precies gebruikt moet worden, zal ik het nog even duidelijk proberen te maken: In deze post legde ik het al eerder uit, met daarbij de bijbehorende toetsen voor zowel de PC- als de Xbox- en PS2-versie. In jouw geval is het dus de , mits je positief wilt reageren. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Je raakt wel wat geld kwijt, maar als je haar daarna weer doodmaakt heb je het doorgaans al weer terug. Tenzij je de pimping missies gedaan hebt, dan krijg je juist geld van het vrouwke. Leuke manier om geld te verdienen . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.