L Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik vraag op het savegame aanvraag forum wel is wat aan, maar ik wil zelf ook wel is een missie voor iemand uitspelen. Maar als ik dan zo'n bijlage van iemand download, dan krijg ik dat spel niet opgestart, maar dan doet ie gwn hetzelfde als new game. Heeft iemand een oplossing? Reageren
Froodooo Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik vraag op het savegame aanvraag forum wel is wat aan, maar ik wil zelf ook wel is een missie voor iemand uitspelen. Maar als ik dan zo'n bijlage van iemand download, dan krijg ik dat spel niet opgestart, maar dan doet ie gwn hetzelfde als new game. Heeft iemand een oplossing? Dat komt dan waarschijnlijk omdat jij een andere versie van San Andreas hebt, dan degene waarvan jij de savegame download. Het is bekent als je dan een savegame van bijvoorbeeld versie 2 opent in een spel van versie 1, dat er dan een nieuwe game op wordt gestart, uiteraard is dit andersom ook zo. Een tijdje geleden heeft Jow Tommy Verceti een goede Tutorial geschreven over dit probleem. Deze kun je hier vinden. Lees hem goed door, zodat je precies weet hoe je moet handelen als je een savegame van een andere versie wilt spelen. Succes ermee! Reageren
L Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik vraag op het savegame aanvraag forum wel is wat aan, maar ik wil zelf ook wel is een missie voor iemand uitspelen. Maar als ik dan zo'n bijlage van iemand download, dan krijg ik dat spel niet opgestart, maar dan doet ie gwn hetzelfde als new game. Heeft iemand een oplossing? Dat komt dan waarschijnlijk omdat jij een andere versie van San Andreas hebt, dan degene waarvan jij de savegame download. Het is bekent als je dan een savegame van bijvoorbeeld versie 2 opent in een spel van versie 1, dat er dan een nieuwe game op wordt gestart, uiteraard is dit andersom ook zo. Een tijdje geleden heeft Jow Tommy Verceti een goede Tutorial geschreven over dit probleem. Deze kun je hier vinden. Lees hem goed door, zodat je precies weet hoe je moet handelen als je een savegame van een andere versie wilt spelen. Succes ermee! nee, dit is niet het probleem. het zijn altijd savegames van versie 2 die ik download en ik heb zelf ook versie 2, dus daar kan het niet aan liggen. Reageren
bramboy Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Ik vraag op het savegame aanvraag forum wel is wat aan, maar ik wil zelf ook wel is een missie voor iemand uitspelen. Maar als ik dan zo'n bijlage van iemand download, dan krijg ik dat spel niet opgestart, maar dan doet ie gwn hetzelfde als new game. Heeft iemand een oplossing? Dat komt dan waarschijnlijk omdat jij een andere versie van San Andreas hebt, dan degene waarvan jij de savegame download. Het is bekent als je dan een savegame van bijvoorbeeld versie 2 opent in een spel van versie 1, dat er dan een nieuwe game op wordt gestart, uiteraard is dit andersom ook zo. Een tijdje geleden heeft Jow Tommy Verceti een goede Tutorial geschreven over dit probleem. Deze kun je hier vinden. Lees hem goed door, zodat je precies weet hoe je moet handelen als je een savegame van een andere versie wilt spelen. Succes ermee! nee, dit is niet het probleem. het zijn altijd savegames van versie 2 die ik download en ik heb zelf ook versie 2, dus daar kan het niet aan liggen. je hebt de downgrader nodig op gta sa te downgraden zoek um effe w8 ff hier Bewerkt: 15 augustus 2007 door bramboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.