Jump to content

Gta besturing flipt

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal,

Mijn gta deed het eerst niet meer maar nu wel alleen nu loop ik weer tegen een ander probleem aan!

Als ik bijvoorbeeld in een auto rijg ga met vol gas de snelweg over en laat gas niet los, dan stopt me auto opeens.

Dan moet ik weer onieuw gas geven en het sturen doet ook een beetje raar!

Dit probleem heb ik ook in samp!

Ik heb windows vista basic

Weet iemand hoe ik dit oplos?

Lightphoenix

Bewerkt: door LightPhoenix
Geplaatst: (bewerkt)

Vreemd, heb je al geprobeert om de originele controls terug te zetten? Dit doe je gewoon zo:

Options> Controller Set up> Restore Defaults.

Je controls zijn precies hetzelfde toen jij San Andreas kocht. Dus de problemen zouden verholpen moeten zijn.

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Dit heb ik gedaan maar dat lukte ook niet ik heb mijn gta sa ook opnieuw geinstaleerd maar dat werkte ook al niet!

Geplaatst:

volgens mij ligt het dan aan je comp zelf

Is de grafische kaart goed ? en je toetsenbord en muis ook ?

want als je toetsenbord en muis niet goed zijn kan ie ook rare dingen doen, had mn pa met zn muis, muis begon soms gewoon dingen aan te klikken en te flitsen , nu hebben we een nieuwe

Geplaatst:

want als je toetsenbord en muis niet goed zijn kan ie ook rare dingen doen, had mn pa met zn muis, muis begon soms gewoon dingen aan te klikken en te flitsen , nu hebben we een nieuwe

het zou aan mijn toetsen bord kunnen liggen want die is net nieuw en hiervoor ha ik geen problemen met gta sa op vista en me muis is ook nieuw ze waren ontworpen voor xp

Geplaatst:

het zou aan mijn toetsen bord kunnen liggen want die is net nieuw en hiervoor ha ik geen problemen met gta sa op vista en me muis is ook nieuw ze waren ontworpen voor xp

Ik had ongeveer het zelfde probleem , me batterijen van mijn toetsenbord waren op :7 Is dat het probleem niet?

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...