beunhaas Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 hallo ik heb nog een vraag over gta sa-mp mijn server draait nu goed er kan zelfs verbinding opgemaakt woorden 192.168.2.3:7777 hij draait niet elke dag wil je hem een keer proberen stuur me dan een pb en wacht op een reactie maar ik heb er nog een vraag over. hij draait nu op een standaart script ik geloof las venturas monygrub ofso. ik weet het niet uit mijn hoofd. maar zodra ik een eigen script erop zet en ik laat die draaien geeft hij: server error met nogiets erachter van dat hij een goed script nodig heeft om op te draaien. zouden jullie mij mischien advies kunnen geven dat ik een goed draaiend script kan maken? met vriendelijke groet Corné Methorst Reageren
Rivel Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 hoi! Op het officiele forum van SA-MPvind je heel wat tutorials en scripts om te leren goed draaiende scripts te maken. Ook op dezesite vind je wat tutorials. Meer bepaald in de Master Tutorial Listvan SA-MP. Als je nog een vraag hebt die je niet snapt kan je dat uiteraard ook hier stellen! Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Ten eerste heb je een .pwn en een .amx file nodig. Als je alleen een .pwn bestand hebt open je hem in pawno en druk je op het blauw driehoekje en komt er een .amx file in de zelfde map. Vervolgens kopieer je die 2 naar de map gamemodes (gamemodes staat in de map van je server) Dan open je server.cfg (ook in de map van je server) en haal je gamemode0 lvdm 1 weg en vervang je dat door gamemode0 jounaamvanscript 1 start je server opnieuw op en je draait je eige script Bewerkt: 15 augustus 2007 door daaan_1992 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.