osmgek11 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ik speel de laatste tijd veel samp maar hoe word je admin en zet je zelf een map in samp Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Hoe word je een admin? Tjaa sommige mensen zeggen dat je moet slijmen , dat is misschien ook wel zo maar misschien gewoon vaak op 1 server spelen en daar je goed gedragen misschien krijg je na een tijd dan wel admin. Hoe zet je zelf een map in samp? Die vraag snap ik nie helemaal kan je probere normaal nederlands te prate? Reageren
osmgek11 Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 openzetten ??? hoe krijg je een eigen server dat bedoel ik Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 In de FAQ van SA-MP staat een gedeelte over hoe je een server moet maken. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.