WackoX Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Hallo, ik wil graag de andromada op vliegveld 2 hebben, welke ''zin'' moet ik toevoegen in mijn gamemodes? Reageren
Rivel Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Hallo! :W Het ID van de andromada is: 592 Reageren
WackoX Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Bedankt, maar ik wil bijvoorbeeld ''dat voertuig'' op ''die plaats'' hebben, maar hoe weet ik nou wat de coordinaten zijn? is daar een programtje voor? want sa pleace manager werkt niet als je het over een voertuigen plek hebt. Bewerkt: 15 augustus 2007 door Danny_k Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Bedankt maar mag ik mischien een lijst waar alle id's opstaan, ik heb al op google gezocht maar kon niks vinden Je kunt de ID's van de voertuigen gewoon vinden in de 'vehicles.ide' ('C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Data'). Deze kun je openen met kladblok. Helemaal links zul je de ID's van de voertuigen zien. Het ID van de Landstalker is bijvoorbeeld '400'. Succes en als er nog vragen zijn horen we ze wel! Reageren
WackoX Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Volgens mij hebben jullie de topic niet goed door gelezen, ik heb namelijk al gevonden wat jij zei -Matthijs-, Maar wat mijn vraag nou is; hoe ik aan de coordinaten kom. En nee bijvoorbeeld sa pleace manager werkt niet, dit zijn hele andere coordinaten heb ik al ontdekt, sa pleace manager is bijvoorbeeld: 1234,567 8901,23 45,6789 Van de gamemodes script bijvoorbeeld: 123,456.7890,1234.5678,90.1234,5.6789,01,23 groot verschil dus Bewerkt: 15 augustus 2007 door Danny_k Reageren
WackoX Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Huh, hoe komen alle andere mensen dan aan die coordinaten? en hoe in g0d$n@@m kan ik die nou zoeken / gokken? het is een kans van 1 op 1000.000.000.000.000.000.000.000.000 dat ik het goed raad! Het probleem is juist dat ik en me broertje allebij dezelfde mod hebben gedowload, namelijk een andromada waar je in kan, en die kan ik dus niet midden in de stad zetten, dan zit hij vast in de muur enz ik wil dus dat hij precies in het midden van een vliegveld staat Bewerkt: 15 augustus 2007 door Danny_k Reageren
Rivel Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ze gokken dit niet. Ze heben SA Place Manger ze kunnen ze de coordinaten vinden. Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Je hoeft dat nie via sa-place manager te doen. Je opent de map waar gta geinstalleerd staat en ziet daar een icoontje met samp-debug. dubbelklik en dan launch debug. vervolgens kies je een savegame en ben je ingame. je doet dan /v als je het id weet van een voertuig bijv id 400 doe je /v 400 En dan heb je de auto van id 400 (weet niet wat dat is) Al weet je het id niet dan doe je /vsel en kies je je auto met shift en spatie en enter als je 1tje wilt. dan rij je naar de plaats en als je hem goed heb neergezet typ je /save. Dan ga je uitgame en zie je in je gta map een bestandje savedpositions.txt open die en dan zie je zoon soort regel: AddStaticVehicle(556,-1260.2593,16.9999,14.5234,134.1671,1,1); // die voeg je toe in je script tussen public OnGameModeInit() en return 1; } Dan staat je auto erin Reageren
silverman Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 maar ik snap ook iets niet op een server de outas verplaatsen altijd hoe doe je dat dan ? Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 maar ik snap ook iets niet op een server de outas verplaatsen altijd hoe doe je dat dan ? Dan moet je het id van de auto hetzelfde houden, de coordinaten in samp debug opzoeken en vervangen door de oude coorodinaten. Reageren
WackoX Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Je hoeft dat nie via sa-place manager te doen. Je opent de map waar gta geinstalleerd staat en ziet daar een icoontje met samp-debug. dubbelklik en dan launch debug. vervolgens kies je een savegame en ben je ingame. Dit stukje snap ik al niet, welk samp-debug? en je kan toch geen savegame laden als het sa:mp is? Bewerkt: 15 augustus 2007 door Danny_k Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Je hoeft dat nie via sa-place manager te doen. Je opent de map waar gta geinstalleerd staat en ziet daar een icoontje met samp-debug. dubbelklik en dan launch debug.vervolgens kies je een savegame en ben je ingame. Dit stukje snap ik al niet, welk samp-debug? en je kan toch geen savegame laden als het sa:mp is? het is geen samp en wat snap je niet aan op samp debug klikken? Reageren
WackoX Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Heeeeeeel erg bedankt ik snap het al en het werkt! ik dus dus op de plek waar ik iets wil hebbe /save, dan ga ik naar mijn hooft map en dan staat er zo'n hele regel bedank! Bewerkt: 15 augustus 2007 door Danny_k Reageren
WackoX Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Nogmaals heel erg bedankt want door jou heb ik òòk leren een begin spawn plek te maken èn kleuren van de auto's te veranderen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.