Slimm Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Ik zag laatst een aanbieding van een dolby surround set 5.1 voor 40 Euro, is 5.1 goed? Draait GTA SA op 5.1? Slimm Reageren
Tim14 Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Ik zag laatst een aanbieding van een dolby surround set 5.1 voor 40 Euro, is 5.1 goed? Draait GTA SA op 5.1? Slimm Voor 40 euro heb je aleen maar flutdingen, al helemaal als het om DVD spelers gaat.. 5.1 is na mijn mening NIET goed, ik hoor toch aleen maar geluid komen uit onze boxen die voor staan En of SA op 5.1 werkt weet ik niet dat staat op de verpakking denk ik Reageren
andyman Geplaatst: 1 maart 2005 Rapport Geplaatst: 1 maart 2005 Ik heb 2.1 En een vette Bass Box daarbij. En naar mijn mening geeft die hetzelfde geluid als 5.1 :huh: Reageren
Tmzom Geplaatst: 2 maart 2005 Rapport Geplaatst: 2 maart 2005 Je kunt beter een set van 100 euro kopen van Logitech Die zijn heel goed...Heb ik zelf ook Reageren
josie Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 Ik heb 2.1 En een vette Bass Box daarbij. En naar mijn mening geeft die hetzelfde geluid als 5.1 :huh: Daar heb je gelijk in. Ik heb thuis ook 2.1 en speelt goed. Ik heb een keer op 5.1 gespeeld en veel anders hoorde ik niet. Ja als mensen schieten van achteren dan hoor je dat wel. Maar om alleen daarom te kopen is zonde. Reageren
-Richard- Geplaatst: 3 maart 2005 Rapport Geplaatst: 3 maart 2005 Ik speel GTA op 5.1, dus hij draait er wel op. Ik vind het wel mooi geluid, maar ik zou het niet speciaal daarvoor aanschaffen. 2.1, 5.1 het verschil in GTA? je hoort bijv. je helikopter door de hele kamer vliegen, maar zoals ik al zei, ik zou daarvoor niet speciaal 5.1 aanschaffen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.