Jump to content

5.1

Slimm

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik zag laatst een aanbieding van een dolby surround set 5.1 voor 40 Euro, is 5.1 goed? Draait GTA SA op 5.1?

Slimm

Voor 40 euro heb je aleen maar flutdingen, al helemaal als het om DVD spelers gaat..

5.1 is na mijn mening NIET goed, ik hoor toch aleen maar geluid komen uit onze boxen die voor staan

En of SA op 5.1 werkt weet ik niet dat staat op de verpakking denk ik ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik heb 2.1 En een vette Bass Box daarbij. En naar mijn mening geeft die hetzelfde geluid als 5.1 :huh:

Geplaatst:
Ik heb 2.1 En een vette Bass Box daarbij. En naar mijn mening geeft die hetzelfde geluid als 5.1 :huh:

Daar heb je gelijk in. Ik heb thuis ook 2.1 en speelt goed. Ik heb een keer op 5.1 gespeeld en veel anders hoorde ik niet. Ja als mensen schieten van achteren dan hoor je dat wel. Maar om alleen daarom te kopen is zonde.

Geplaatst:

Ik speel GTA op 5.1, dus hij draait er wel op. Ik vind het wel mooi geluid, maar ik zou het niet speciaal daarvoor aanschaffen.

2.1, 5.1 het verschil in GTA? je hoort bijv. je helikopter door de hele kamer vliegen, maar zoals ik al zei, ik zou daarvoor niet speciaal 5.1 aanschaffen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...