Las Vegas Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 heeft iemand mod voor mooier asfalt asfalt donkerder en lijne geler? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 heeft iemand mod voor mooier asfalt asfalt donkerder en lijne geler? Ik weet die mod nog wel te vinden. De 'new roads' mod voor San Andreas hier te downloaden. Let er wel op dat hij in drie delen gedownload moet worden, namelijk voor Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Mocht je nog vragen hebben over de installatie dan raad ik je aan in eerst in de readme te kijken. Mocht je er via daar nog niet uitkomen, dan kun je ons vragen. Succes en veel plezier! Reageren
Las Vegas Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 De mod is mooi maar krijg er hoofdpijn van omdat het te egt lijkt ik zag ook 1x dan was de weg een stuk zwarter minder witte pixels erin kan je die opzoeken? er zat ook een plaatje bij die was genomen in een haarspeld bogt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.