Lord of War Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik wist niet zeker of ik in het Aanvraag fora moest vragen of in Algemeen. Als het topic hier fout staat mag je hem gerust verplaatsen naar waar hij wel hoort te staan. Nu m'n vraag. Kan iemand deze avatar even omzetten naar 15KB zodat ik hem kan gebruiken als avatar op dit forum? De avatar vind je in de bijlage. Alvast bedankt. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) Ik zal het proberen. ^^ Edit: Sorry het lukt maar niet. :I Bewerkt: 23 augustus 2007 door Carl_Johnson2 Reageren
Sunray Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik probeer het wel eens. Ik edit me bericht wel. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik wist niet zeker of ik in het Aanvraag fora moest vragen of in Algemeen. Als het topic hier fout staat mag je hem gerust verplaatsen naar waar hij wel hoort te staan. Nu m'n vraag. Kan iemand deze avatar even omzetten naar 15KB zodat ik hem kan gebruiken als avatar op dit forum? De avatar vind je in de bijlage. Alvast bedankt. je kan hem wel gebruiken voor je persoonlijke foto Reageren
Lord of War Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik wist niet zeker of ik in het Aanvraag fora moest vragen of in Algemeen. Als het topic hier fout staat mag je hem gerust verplaatsen naar waar hij wel hoort te staan. Nu m'n vraag. Kan iemand deze avatar even omzetten naar 15KB zodat ik hem kan gebruiken als avatar op dit forum? De avatar vind je in de bijlage. Alvast bedankt. je kan hem wel gebruiken voor je persoonlijke foto Je avatar mag hier op het forum niet groter zijn dan 15KB. Die die ik wil gebruiken is er 26. Reageren
Gangsta Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) Ik wist niet zeker of ik in het Aanvraag fora moest vragen of in Algemeen. Als het topic hier fout staat mag je hem gerust verplaatsen naar waar hij wel hoort te staan. Nu m'n vraag. Kan iemand deze avatar even omzetten naar 15KB zodat ik hem kan gebruiken als avatar op dit forum? De avatar vind je in de bijlage. Alvast bedankt. je kan hem wel gebruiken voor je persoonlijke foto Je avatar mag hier op het forum niet groter zijn dan 15KB. Die die ik wil gebruiken is er 26. Ik heb het verkleind naar 14,2 KB maar ik moest 3 frames eruit knippen. Dus is 'ie nu zo: Bewerkt: 28 augustus 2007 door Gangsta Reageren
Lord of War Geplaatst: 9 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2007 Heel erg bedankt, Gangsta! Ik was even vergeten dat ik dit topic geplaatst heb, ik zie 't nu pas. Daarom antwoordde ik zo laat. Respect, Gangsta. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.