Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wist niet zeker of ik in het Aanvraag fora moest vragen of in Algemeen. Als het topic hier fout staat mag je hem gerust verplaatsen naar waar hij wel hoort te staan. ;)

Nu m'n vraag. Kan iemand deze avatar even omzetten naar 15KB zodat ik hem kan gebruiken als avatar op dit forum? De avatar vind je in de bijlage. Alvast bedankt.

post-30966-1187186435.gif

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zal het proberen. ^^

Edit: Sorry het lukt maar niet. :I

Bewerkt: door Carl_Johnson2
Geplaatst:
Ik wist niet zeker of ik in het Aanvraag fora moest vragen of in Algemeen. Als het topic hier fout staat mag je hem gerust verplaatsen naar waar hij wel hoort te staan. ;)

Nu m'n vraag. Kan iemand deze avatar even omzetten naar 15KB zodat ik hem kan gebruiken als avatar op dit forum? De avatar vind je in de bijlage. Alvast bedankt.

je kan hem wel gebruiken voor je persoonlijke foto :cya:

Geplaatst:

Je avatar mag hier op het forum niet groter zijn dan 15KB. Die die ik wil gebruiken is er 26. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Je avatar mag hier op het forum niet groter zijn dan 15KB. Die die ik wil gebruiken is er 26. ;)

Ik heb het verkleind naar 14,2 KB maar ik moest 3 frames eruit knippen.

Dus is 'ie nu zo:

rameet0.gif

Bewerkt: door Gangsta
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Heel erg bedankt, Gangsta! Ik was even vergeten dat ik dit topic geplaatst heb, ik zie 't nu pas. Daarom antwoordde ik zo laat. Respect, Gangsta. 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...