Sjorszzz Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ik het san andreas multyplayer mod gedownload en ge instaleerd op de juiste plek. en als ik dan de snelkoppeling samp aanklik die gemaakt is met instaleren dan krijg ik een server programma of zow iets. daar daar staan geen server s in dus ik kan ook niet verbinden. hoe moet ik dit oplossen op wikigta stond daar wel wat over maar in t engels en mn engels is zeer slecht. en als ik op die andere snelkoppeling klik van samp dan kan ik kiezen tussen deze 2 optie s: launch Debug en connect localhost als ik deze laatste optie aanklik start gta san andreas multyplayer op maar dan blijft hij heel lang in de game stil hangen bij die letters van vinewood. en er staad ling boven in de hoek conecting to 2876577777777 zo iets met allemaal getallen. en dan kan hij wel 3 kwartier zo blijven langer heb ik niet gewacht. wat is het probleem en hoe los ik dit op???
Bigstijn Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Misschien staat jou sa-mp nog op Favorites? Onderaan staan 3 vakken: Favorites, Internet en Official. Je moet je sa-mp wél op Internet hebben moeten staan. Wil dit het probleem nog niet oplossen, kijk hier eventjes: Klik. Hier vindt je de meest voorkomende problemen rond SA:MP.
GekkieJ01 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Het kan ook aan de Versie liggen,Je hebt 3 versie's:V1 V2 V0.2.1,Versie 0.2.1 is de allernieuwste dus als je een verkeerde versie hebt gedownload kan die inderdaad niet spelen...Je kan alleen met V1 SA:MP spelen. Hier kan je een Versie 0.2.1 downloaden,Dan kijk je bij SA:MP 0.2.1 Client...Hierna zou ik dan voor SA:MP 0.2.1 Client - Mirror Provided By Azer kiezen,Dan kan je uit drie vakjes kiezen,Uitvoeren-Opslaan-Annuleren.Dan kies je voor Uitvoeren,Dan moet je het uitpakken>Dan druk je op de rechter muisknop klik je op uitpakken> Als je gaat patchen en/of modden, maak backups van je Main.scm en Script.img tevinden in je San Andreas map onder Script
Sjorszzz Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ja het is gelukt het lag aan dat ik internet onderaan niet had aangeklikt Bedank voor de hulp maar wat is de bedoeling van die multyplayergame? bij elke server kom je weer op een adere plek terecht met andere spelers maar wat moet je zien te halen???
Dutchy3010 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Dat ligt er natuurlijk aan welke zogenaamde "game mode" je hebt. Veel mensen maken scripts, en laten die vervolgens draaien op hun server. Daarom is het overal anders; de ene is zoveel mogelijk geld (door mensen te vermoorden), de ander krijg je punten voor aantal kills dat je maakt, weer een ander zoveel mogelijk geld op de bank en allerlei varianten daarop. Dat hangt dus af van de server, maar als je eenmaal in de server bent wordt het al snel duidelijk wat de bedoeling is. Kies een server uit die je leuk vind, en spelen maar! Kijk wel uit dat je niet verslaafd wordt.
Sjorszzz Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik ben zowiezo al verslaafd maar bestaad er ook een soort server waarbij je in een soort team met andere spelers komt en dan tegen een paar andere teams moet. bijvb: de politie en FBI enzo tegen drugsdealers en andere misdadigers? en bestaad er ook een soort online game waarbij je bijvb de restricted eara 69 als bazis moet beschermen en weer een bazis van een ander team moet aanvallen? kortom waarbij je in een team zit????
Daan[NL] Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ja die zijn er je moet gewoon zoeken meestal staat er wel in server naam Team deathmatch of staat er bij mode iets met polish of cops succes met zoeken
Sjorszzz Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 bedankt ik heb het gevonden
FireFighter Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Misschien staat jou sa-mp nog op Favorites? Onderaan staan 3 vakken: Favorites, Internet en Official. Je moet je sa-mp wél op Internet hebben moeten staan. Wil dit het probleem nog niet oplossen, kijk hier eventjes: Klik. Hier vindt je de meest voorkomende problemen rond SA:MP. kan ik het doen op de ps2? ik vat er helemaal NIKS van kan iemand het me uitleggen??
Ghost_Rider Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 (bewerkt) Misschien staat jou sa-mp nog op Favorites? Onderaan staan 3 vakken: Favorites, Internet en Official. Je moet je sa-mp wél op Internet hebben moeten staan. Wil dit het probleem nog niet oplossen, kijk hier eventjes: Klik. Hier vindt je de meest voorkomende problemen rond SA:MP. kan ik het doen op de ps2? ik vat er helemaal NIKS van kan iemand het me uitleggen?? Nee, SA-MP en MTA zijn PC mods. Die kunnen niet op een PS2. Je kan geloof ik wel modden met een PS2, maar dan gaan we de illegale kant op. Daar mogen we op het forum niet over praten... Bewerkt: 11 maart 2008 door ..::GhostRider::..
Azer Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 Er zijn geen multiplayermods voor de PS2, kijk de volgende keer sowieso even van wanneer de laatste post is. Deze vraag is eerder voorgekomen dus je had de zoekfunctie kunnen gebruiken. *slotje*
Recommended Posts