t--ajax Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Hallo, Als ik een mod installeer met de Mod Installer en ik wil het spel dan openen dan is er een probleem, hij blijft dat hangen bij het laden en blijft daar de hele tijd op staan Weten jullie hoe ik dit verhelp? graag zo snel mogelijk Alvast bedankt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Hallo,Als ik een mod installeer met de Mod Installer en ik wil het spel dan openen dan is er een probleem, hij blijft dat hangen bij het laden en blijft daar de hele tijd op staan Weten jullie hoe ik dit verhelp? graag zo snel mogelijk Alvast bedankt. Ja, dat komt omdat je versie 2 hebt. Om te modden moet je versie 1 hebben. Daarnaast moet je je huidige main.scm en script.img vervangen door die van versie 1. Deze moet je dan plaatsen in: Program Files >> Rockstar Games >> GTA San Andreas >> Data >> Script. Je kunt de bestandjes hier downloaden. Hierin zit een patch, die je moet installeren, en daarnaast de main.scm en script.img die je in die map moet plaatsen. Natuurlijk wel een back up maken van je originele main.scm en script.img. Succes, en als er nog vragen zijn horen we het wel! Reageren
t--ajax Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Te gek Thanks! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.