Dynamite Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Hey hey. Ik heb zoals meerdere een probleem met het online krijgen van mijn mta server, alleen is het bij mij iets anders als bij de anderen. als ik de config file goed ingesteld heb, en in mijn router poorten geopend heb, (TCP + UPD) en firewalls/virusscans of wat dan ook uit heb gezet, kunnen anderen toch niet joinen. ik krijg dan wel in mijn mta te zien: <NICK> has joined the game, maar na 5 sec. staat er dan weer: <NICK> Timed Out. Vanmiddag heb ik trouwens wel even met iemand ingame gezeten, toen had ik port 2000 ingesteld. maar daarna, toen ik met een andere mate van me wou gamen, kon hij niet meer joinen. dus ik ging toen weer een andere port instellen, (8888) en die werkte. maar dus de volgende dag, ging ik weer met iemand anders gamen, je raad het al, de port 8888 deed het niet! ik snap er echt niks meer van! ik dacht eerst dat het misschien aan mijn internet verbinding zou liggen maar dat kan het bijna niet zijn, ik heb een upload van 120 kb/sec en een download van 450 kb/sec. weet iemand misschien wat het probleem is? Alvast bedankt!! Groetjes, Dynamite Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.