bramboy Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) titel zegt ut al: hoe installeer ik hem staat niet in de readme er zit gee nreadme bij luk nie deze heb ik: SA:MP 0.2.1 R2 Windows Server bramboy Bewerkt: 15 augustus 2007 door bramboy Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Je hebt 3 versie's:V1 V2 V0.2.1,Versie 0.2.1 is de allernieuwste,<Deze moet Versie moet je hebben. Hier kan je SA:MP downloaden ,Dan kijk je bij SA:MP 0.2.1 Client...Hierna zou ik dan voor SA:MP 0.2.1 Client - Mirror Provided By Azer kiezen,Dan kan je uit drie vakjes kiezen,Uitvoeren-Opslaan-Annuleren.Dan kies je voor Uitvoeren,Dan moet je het uitpakken>Dan druk je op de rechter muisknop klik je op uitpakken> Als je gaat patchen en/of modden, maak backups van je Main.scm en Script.img tevinden in je San Andreas map onder Script Reageren
-Omar- Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Dat is goed als je de CD uit de winkel heb maar je moet ook nog eens version 1.0 hebben ik denk zelf dat jij version 2.0 heb maar je kan je game downgraden met een patch die patch kun jeHier downloaden. Veel succes ermee MVG gtaman122 Reageren
JordiW Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 ik heb sa-mp maar als ik op start game, druk dan komt wit beeld, en hij Laad (1%) Dan Valt die weg Help!? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 ik heb sa-mp maar als ik op start game, druk dan komt wit beeld, en hij Laad (1%)Dan Valt die weg Help!? Zorg ervoor dat je geen mods hebt geïnstalleerd als je SA-MP wilt gaan spelen. Mods en SA-MP gaan helaas niet samen, dus deze moeten verwijderd worden. Het spel crasht namelijk als je wel mods hebt, dus dat kan de oorzaak zijn. Daarnaast kun je ook altijd even op deze Common Problems pagina kijken, waar de meest voorkomende fouten worden besproken. Reageren
Azer Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Die pagina is trouwens ook gewoon in het nederlands beschikbaar -Matthijs- , klik. Reageren
JordiW Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Bedankt Maaaaaaar Moet ik Gewoon via Configuratiescherm => Software En dan die mod verwijderen?! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Bedankt Maaaaaaar Moet ik Gewoon via Configuratiescherm => Software En dan die mod verwijderen?! Nee, je moet de mods ook weer uit het spel halen. Via het configuratiescherm kun je namelijk enkel het spel zelf verwijderen, niet de mods. Je kunt natuurlijk wel het hele spel verwijderen, dan ben je in ieder geval zeker van alle mods af. Maar je kunt net zo goed de reeds geïnstalleerde mods verwijderen door middel van back-up bestanden. Heb je deze echter niet meer, vraag ze dan in dit topic aan. Heb je overigens best veel mods geïnstalleerd, dan raad ik je aan gewoon even opnieuw te installeren. Als het goed is, moet SA-MP het daarna gewoon doen. Reageren
JordiW Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 Thank you:) ikga uitpoberen. moet ik nog iets downloaden om te spelen? Ik heb nog steeds het zelfde probleem. >>> Door Azer: Gebruik volgende keer even de "Bewerk" knop.<<< Reageren
Sandra Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 (bewerkt) Thank you:) ikga uitpoberen. moet ik nog iets downloaden om te spelen? Ik heb nog steeds het zelfde probleem. Wist je dat er ook een 'bewerk' knop bij je berichten zit om je berichten aan te passen. Hoef je niet te dubbel- of zoals jij doet te triple-posten Ontopic: Probeer anders eens Gta-San Andreas helemaal opnieuw te instaleren. Bewerkt: 16 september 2007 door Sandra18[NL] Reageren
Azer Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 JordiW: werkt je singleplayer nog wel? zo niet verwijder het bestand GTA_SA.set uit "Mijn documenten/GTA SA User Files". Mocht dat niet werken herinstalleer GTA:SA en SA:MP. >> Verplaats naar SA:MP Help Reageren
.Corneria. Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 als ik bij sa-mp naar internet of official ga krijg ik geen servers (vroeger ging dit wel) hoe komt dit? Reageren
Beany Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 als ik bij sa-mp naar internet of official ga krijg ik geen servers (vroeger ging dit wel)hoe komt dit? Je moet de nieuwste versie downloaden op www.sa-mp.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.