Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik naar San Andreas Mod Installer ga en dan naar de folder gta folder (gekopieerde) en dan browse en dan doe ik blood v2 (dat is voor meer blood en dan ben je zo'n raar vrouwtje) maar dat doet hij niet!!! :N

alleen voor auto's doen het :Y hoe kan dat :duh:

Geplaatst:

Dat kan omdat SAMI alleen auto's kan installeren, het programma is niet ontworpen om andere dingen te installeren. Daarvoor kun je beter de IMG tool gebruiken. Een complete Nederlandstalige handleiding en download vind je >hier<. Lees dat goed door, dan moet het lukken. Als je nog vragen hebt, kun je altijd in dat topic terecht voor antwoord.

Succes! :)

Geplaatst:

Eigenlijk vind ik de naam slecht gekozen door de maker , aangezien hij alleen maar auto's instaleert zou ik hem eerder GTA SanAndreas Car Installer noemen xD :7

Geplaatst:
Eigenlijk vind ik de naam slecht gekozen door de maker , aangezien hij alleen maar auto's instaleert zou ik hem eerder GTA SanAndreas Car Installer noemen xD :7

Maar zeg nou zelf, SAMI klinkt toch veel beter dan SACI?! :puh: Anyway, we dwalen af. Is het nkmol al gelukt ondertussen?

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Maar zeg nou zelf, SAMI klinkt toch veel beter dan SACI?! :puh: Anyway, we dwalen af. Is het nkmol al gelukt ondertussen?

sorry dat ik zo lang niet reageerde (mijn internet doet deed het niet meer)

maar de link doet het niet van da mod installer :N

Geplaatst:

Ik zie ook dat de link doodloopt, en ik heb even de juiste link opgezocht die naar de handleiding van de IMGTool leidt. Het topic vind je hier.

Geplaatst:
Ik zie ook dat de link doodloopt, en ik heb even de juiste link opgezocht die naar de handleiding van de IMGTool leidt. Het topic vind je hier.

KAN IEMAND ME HELPEN MET SUPERMAN MODDING WANT OP DIE ANDEREN FORUM VAN SUPERMAN MODDING GEEFT NIEMAND ANDWOORD (ZE ZEGGEN HELEMAAL NIKS).

MAAR BIJ DE SUPERMAN MODDING HEB IK ALLES IN GTA VERPLAATS MAAR IK KAN NIET VLIEGEN KAN NIET SNEL RENNEN EN BEN NIET STERKER MET SLAAN :N:schater:

KAN IEMAND ME HELPEN :Y

>>> Door DaBeast: Minder schreeuwend graag..<<<

Geplaatst:
Hier vind je een tutorial Superman mod installeren, lees hem even goed door, misschien heb je een foutje gemaakt tijdens het installeren van de mod. ;)
Geplaatst:
Hier vind je een tutorial Superman mod installeren, lees hem even goed door, misschien heb je een foutje gemaakt tijdens het installeren van de mod. ;)

ow ik heb het all ik had dat main file en dat sript niet in gta map geplaatst.

maar ik had daarna nog een mod gedaan (de gang mod) ik had alles geinstaleerd.

maar als ik bij mijn eigen huis in de buurt kom (het eerste huis) dan staat het vast.

kan iemand me helpen?

en er stond ook dit "Now search for the file in one of the gang folders to replace it. (Be sure to back up gta3.img first." dat snap ik niet wat je daar moet doen :N alvastbedankt voor allen andwoorden :Y

Geplaatst:
maar als ik bij mijn eigen huis in de buurt kom (het eerste huis) dan staat het vast.

Waarschijnlijk heb je de mod niet goed geïnstalleerd. Zodra je bij je huis komt en deze laadt, laad hij niet goed zodat het spel crasht.

en er stond ook dit "Now search for the file in one of the gang folders to replace it. (Be sure to back up gta3.img first." dat snap ik niet wat je daar moet doen

Je moet in de gang folders de bestanden zoeken om ze vervolgens te vervangen met de bestanden in de IMGTool. ;)

Lees overigens ook deze handleiding door, voor het geval je niet (goed) weet hoe je mods installeert met de IMGTool. ;)

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb je de mod niet goed geïnstalleerd. Zodra je bij je huis komt en deze laadt, laad hij niet goed zodat het spel crasht.

en er stond ook dit "Now search for the file in one of the gang folders to replace it. (Be sure to back up gta3.img first." dat snap ik niet wat je daar moet doen

Je moet in de gang folders de bestanden zoeken om ze vervolgens te vervangen met de bestanden in de IMGTool. ;)

Lees overigens ook deze handleiding door, voor het geval je niet (goed) weet hoe je mods installeert met de IMGTool. ;)

de gang mod doet het niet want ik heb alle bestandjes een voor er in gezet en bij een bestandje liep het vast (ik zetten er eerst eentje in en dan starte ik het spel op om te kijken of het spel vast liep toe zet ik er nog een bestand in enz.)

maar nu wou ik weer een anden mod ik gta doen maar nou staat er als ik MultiMG 2 opstart of IMGTool opstart dan staat en ik wil een betandje over een ander bestandje zetten dan staat er "I/O error 32" en dan hangt het vast.

kan iemand me helpen?

en dan

Geplaatst:

Als je een I/O error krijgt, moet je eventjes 'Alleen lezen' uitschakelen in je GTA San Andreas map. Ga naar de volgende locatie in je Windows Verkenner.

...\Program Files\Rockstar Games\

Daar zie je de GTA SA map staan, klik erop met je rechtermuisknop. Nu zul je een snelmenu zien, klik op 'Eigenschappen', vink 'Alleen lezen' uit en druk op Toepassen. Druk op 'Toepassen op alle bestanden en submappen' en wacht eventjes. Daarna kun je het nog eens proberen. :)

Geplaatst:
Als je een I/O error krijgt, moet je eventjes 'Alleen lezen' uitschakelen in je GTA San Andreas map. Ga naar de volgende locatie in je Windows Verkenner.

...\Program Files\Rockstar Games\

Daar zie je de GTA SA map staan, klik erop met je rechtermuisknop. Nu zul je een snelmenu zien, klik op 'Eigenschappen', vink 'Alleen lezen' uit en druk op Toepassen. Druk op 'Toepassen op alle bestanden en submappen' en wacht eventjes. Daarna kun je het nog eens proberen. :)

dat had ik allemaal all gedaan.

maar daar lach het niet aan het had gta nog aan staat (het spel).

maar bedankt voor zo'n snel andwoord :tu:

maar ik wil nog iets vragen. :D

kan je ook bij car mods een auto er bij doen?

want bij car mods moet je over een bestand doen dus dan gaat er een auto weg en een weer bij.

maar hoe moet je doen dat je niet over een ander bastandje (auto) heen save?

alle adwoorden zijn welkom :Y

Geplaatst:

Dat doe je gewoon door het bestandje te vervangen met de IMGTool. Als je niet weet hoe deze tool werkt moet je simpelweg eventjes de handleiding doorlezen. Mocht er nog iets niet duidelijk zijn kun je het altijd vragen natuurlijk. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Dat doe je gewoon door het bestandje te vervangen met de IMGTool. Als je niet weet hoe deze tool werkt moet je simpelweg eventjes de handleiding doorlezen. Mocht er nog iets niet duidelijk zijn kun je het altijd vragen natuurlijk. :)

wat bedoel je met "Dat doe je gewoon door het bestandje te vervangen met de IMGTool."?

en ik weet wel hoe IMGTool werkt ^_^

want als bestandje vervang dan vervang ik dus ook een auto.

en dat wil ik niet.

hoe kan je dat doen?

om geen bestandje te vervangen maar gewoon een nieuwe bij doen?

Bewerkt: door nkmol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...