Jump to content

gta4 on line


xxn50

Recommended Posts

met PS3 online heb je ook weinig lags hoor. Alleen veel vertraging maar dat ligt aan internetverbinding, ist nie?

ligt eraan wat je met vertraging bedoelt :puh: kan aan je internet verbinding liggen, kan aan de servers liggen.

op de ps2 weet ik nog wel dat ik ea games spellen eigenlijk nooit online kon doen omdat zij het zo slecht geregeld hadden. Als ik mazzel had kon ik in een room komen, en als het spel dan word gestart word je eruit gegooid.

PS2 online is me nog noooit gelukt. Alleen men broer heeft een demo en Socom 3 gedaan, voor de rest deed het niks :N

Maar PS3 gaat het heel makkelijk.

en met vertraging bedoel ik dat ik iemand dood schiet (bij CoD3) maar dat ie dan een seconde daarna pas dood neervalt.. best irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

met PS3 online heb je ook weinig lags hoor. Alleen veel vertraging maar dat ligt aan internetverbinding, ist nie?

ligt eraan wat je met vertraging bedoelt :puh: kan aan je internet verbinding liggen, kan aan de servers liggen.

op de ps2 weet ik nog wel dat ik ea games spellen eigenlijk nooit online kon doen omdat zij het zo slecht geregeld hadden. Als ik mazzel had kon ik in een room komen, en als het spel dan word gestart word je eruit gegooid.

PS2 online is me nog noooit gelukt. Alleen men broer heeft een demo en Socom 3 gedaan, voor de rest deed het niks :N

Maar PS3 gaat het heel makkelijk.

en met vertraging bedoel ik dat ik iemand dood schiet (bij CoD3) maar dat ie dan een seconde daarna pas dood neervalt.. best irritant.

Ja doe ik ook wel eens online, sommige mensen zie je dan heel schokkerig bewegen en van de ene naar de andere plek flitsen, maar dat ligt aan hun internet verbinding die traag is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...