Las Vegas Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Is er iets dat je online speeld zonder mods in je spel en als je gewoon speeld met mods doe je er zelf ingedaan heb op de meeste servers mag je niet met mods spelen.... Reageren
-Omar- Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Hmm dat wou ik ook al weten maarja . Ik heb de Tec 9 gemod dus zie ik ieder1 met een gemodde Tec 9 lopen . Ik heb zelf een schone GTA3.img en een GTA3.img met mods als ik online wil spelen vervang ik de schone GTA3.img door de GTA3.img die vol zit met mods . Ik weet er zelf geen tool voor sorry . Mischien weten andere mensen dat hier wel ( ik zou hem dan zelf ook wel willen hebben ) Ik hoop dat dit een andwoord is op je vraag . MVG gtaman122 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Een andere, mogelijke manier is dat je je huidige map gewoon even kopieert. Je hebt dan als het ware twee keer GTA. Op de ene kun je dan SA-MP spelen, op de andere kun je dan met mods spelen. SA-MP heeft enkel de path nodig naar één installatiemap, dus die andere kun je mooi gebruiken voor mods en andere dingen. Het enige wat je dus moet doen, is de map van GTA: San Andreas kopiëren en plakken naar een andere, willekeurige plek. Je veranderd dan nog even de naam (rechtermuisknop > 'naam wijzigen'), en je hebt tweemaal GTA op je PC staan. Sneltoetsen: CTRL + C = Kopiëren CTRL + V = Plakken Reageren
-Omar- Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Oke -Matthijs- erg handig ( ik wou het zlef ook al weten ) alleen hoe zorg je dan SA:MP de schone map activeerd als je het wil spelen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Oke -Matthijs- erg handig ( ik wou het zlef ook al weten ) alleen hoe zorg je dan SA:MP de schone map activeerd als je het wil spelen? Als het het goed is heb je bij de installatie van SA-MP al de path naar de oorspronkelijke installatiemap gegeven, dus je hoeft in feite helemaal niets meer te veranderen. Het kan slim zijn om SA-MP weer even te verwijderen, omdat zo ook alle pictogrammen en dergelijke uit de map weg zijn. Je installeert SA-MP dan opnieuw, en je geeft deze path: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas'. SA-MP wordt dan naar die map geïnstalleerd, en zal vanaf daar ook gestart kunnen worden. Je tweede versie zal dan geheel ongeschonden in de andere map staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.