iamyourghost Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ik heb een tijdje geleden een mod gedouwnload dat san andreas en liberty city in vicety zitten nu heb ik alles gedaan maar als het spel begint te laden dan kom het niet alleen een stuk dan kan je wel wachten maar het komt niet en ondertussen als je een knop druk gaat het weg en zie dat het niet reageert en plus verzenden niet verzenden kan iemand me graag helpen alvast bedankt iamyourghost Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Heb je wel de hele readme gevolgt? Ik heb hem ook maar even gedownload om te instaleren , wou hem zoiezo toch. Greetz Reageren
K.O. Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Dit komt waarschijnlijk omdat de GTA SOL mod gigantisch groot is en heel veel rekenkracht vergt van je computer. Misschien voldoe je niet aan de minimale systeemeisen van de mod. Tevens is de mod nog steeds in ontwikkeling, dus hij is sowieso nog erg bug-erig. Reageren
Galiorix Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Ik had hem voor de handigheid ff geinstaleert en bij mij krijg ik zeg maar het zelfde probleem. Het punt is alleen : Moet je nou de inhoud van GTA SOL map over de GTA Vice City map heel gooien of andersom ,dat ga ik nu ff uit proberen. Greetz [edit] Je moet dus een schone GTA Vice City instaleren (of gewoon een totaal ongemodde) en dan de inhoud van de SOL map plakken in de GTA Vice City map. Het spel is enorm zwaar , 2 tot 3 keer zozwaar als GTA Vice City. Ook werken verschillende auto's niet en kan het laden van sommige gebouwen en textures redelijk lang duren. Dit is dus géén spel voor de minder computers , mijne heeft het er moeilijk mee. [edit2] De versie is op mijn computer enorm instabiel. Ik ga kijken of ik een andere versie kan vinden en downloaden en daarna instaleren , misschien dat die wel werkt. Hij crasht namelijk na het laden van een bepaald eiland waarschijnlijk door een overvloed aan textures die hij niet allemaal te gelijk kan laden. Ik probeer nog een beetje wat instellingen aan te passen , misschien dat dat helpt. Bewerkt: 16 augustus 2007 door Galiorix Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.