Jump to content

Comeback sig

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey mensen, na een tijdje PS te hebben laten liggen... (was et zat omdat mijn PC geformateerd was en al me PDF's kwijt waren :/)

Ben ik weer begonnne :)

moet het echt weer opnieuw leren heb ik wel gemerkt maar goed... hier is me eerste comeback sig ^^

40ksigcopyjk3.jpg

V2

40ksigeq2.jpg

V3

40ksigcopyir1.jpg

k v3 is vers van de pers graag wat rates...

mzzl en bedankt

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:
*PLAATJE*

Voor een comeback wel goed, ik begon laatst ook weer, zag het er ook ong. zo uit :puh: Hmm, Mss een rand en je nick wat duidelijker?

Geplaatst:

Als je zo graag een "goede" rate wil zal ik je wel helpen hoor. :puh:

V1: Het eerste wat me opvalt is geblurrede achtergrond: Dat ziet er wat leeg uit.. hij kon beter gesmudged of wat minder geblurred worden. De tekst is haast niet te lezen dus de volgende keer een betere lettertype en een donkerdere kleur. Je render ziet er wat normaal uit: misschien zou het mooier zijn als je het had ge-crosshatched of sprayed strokes. Dus je render had geduplicate: dan ging je naar Filter>Brushstrokes>Crosshatch/Sprayed strokes. Je kiest dan een mooie setting uit of een vage. Daarna zet je de blending mode op overlay/softlight/screen. Als het te donker of te licht is zet je de opacity laag. De border kon ook beter btw. Ik doe vaak deze: New layer, CTRL+A, Edit>stroke. dan zet je 3 PX zwart bij inside. Klik op OK. Doe het weer maar dan 2 PX wit inside, daarna nog 1 px zwart inside en zet de blending mode op Overlay of soft light.

Cijfer: 4/10

V2: Aan de render heb je niets gedaan, de border is nu nog erger, de tekst is wel wat verbeterd maar het kan wel wat beter maar de Scanlines zijn wel goed en passen er opzich wel bij.

Cijfer: 4,5/10

V3: De border is wat verbeterd, en de tekst is ook goed geplaatst. De achtergrond is wat opgevuld door een C4d of soort van kogels, als het kogels zijn kun je het beter wat rechter zetten want kogels zijn niet echt zo scheef. :puh:

Cijfer 6,5

Nawoord: Van V1 tot V3 ben je erg verbeterd , maar de tekst en de border blijven wel je zwakte punten. Ik hoop dat je mijn tips serieus neemt ,zodat ik dit niet voor Jan Joker hoef te schrijven. :puh:

MVG CJ2 :D

Geplaatst: (bewerkt)

k bedankt voor je uitgebreide rate, ik zal volgende x paar tips gebruiken :)

en het was gwoon een c4d ja, geen kogels ;)

Ow en me text houd ik zo (klinkt eigewijs) maar ik doe dat zodat het niet geripped wordt, maar ik wil ook geen opvallende text snappie :)

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:

Donker hoefd niet opvallend te zijn. Je kan met zulke Sigs makkelijk een donkergrijze tekst erin doen zonder op te vallen. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...