Jump to content

Alle GTAs 100%

Miek

Recommended Posts

Hey,...

Ik heb al mn gta's 100%,

En ik verveel me...

Wat is er nu toch egt tof om eens te doen...

ik ben ten einde raad :N

Vooraf bedankt!

Aan je sig te zien heb je nog niet alle Grand Theft Auto's. Als je wilt kun je die ook nog 100% uitspelen. Maar buiten Grand Theft Auto is er ook nog veel te doen. Je hebt veel meer leuke spellen. Kijk een beetje waar je van houdt en koop een andere game. Of ga even bij een vriend kijken of hij nog spellen heeft die je even kunt uitproberen. Misschien vind je sportspellen wel leuk of bijvoorbeeld shooters. Overigens bestaat het leven niet uit alleen gamen. Je kunt ook nog vele andere dingen doen. Met je maten wat gaan doen, TV/Film kijken. Man er is nog veel buiten GTA te doen! :)

Delen op andere websites

Hey,...

Ik heb al mn gta's 100%,

En ik verveel me...

Wat is er nu toch egt tof om eens te doen...

ik ben ten einde raad :N

Vooraf bedankt!

Aan je sig te zien heb je nog niet alle Grand Theft Auto's. Als je wilt kun je die ook nog 100% uitspelen. Maar buiten Grand Theft Auto is er ook nog veel te doen. Je hebt veel meer leuke spellen. Kijk een beetje waar je van houdt en koop een andere game. Of ga even bij een vriend kijken of hij nog spellen heeft die je even kunt uitproberen. Misschien vind je sportspellen wel leuk of bijvoorbeeld shooters. Overigens bestaat het leven niet uit alleen gamen. Je kunt ook nog vele andere dingen doen. Met je maten wat gaan doen, TV/Film kijken. Man er is nog veel buiten GTA te doen! :)

Dank je Asphalt!

Ik ga gewoon afwachten tot gta iv uitkomt;en een ps3 kopen en daarna gta 3, VC

kopen die ook op de ps3 worden afgespeelt...Intussen kan ik iets anders doen dan mn verslaving :schater:

En dat van sunray is echter een heel goed idee! :Y

Bewerkt: door Miek
Delen op andere websites

GTA III en Vice City vind ik de verhaallijn een stuk beter dan van de stories games, het is dus leuk om die 2 eens uit te spelen. En ik heb ook, mede voor GTA IV een ps3 gekocht en daarmee ben ik nu ook allerlij ps2 spellen zoals gta op aan het spelen (zie sig).

Bewerkt: door Gta-killer
Delen op andere websites

GTA III en Vice City vind ik de verhaallijn een stuk beter dan van de stories games, het is dus leuk om die 2 eens uit te spelen. En ik heb ook, mede voor GTA IV een ps3 gekocht en daarmee ben ik nu ook allerlij ps2 spellen zoals gta op aan het spelen (zie sig).

Hoe heb eiglijk gta london op PSP?

Delen op andere websites

Hoe heb eiglijk gta london op PSP?

Ik weet niet of ik dit mag zeggen, maar als je een custom firmware op je psp hebt, kan je (bijna) alle ps1 spellen op je psp spelen.

Gta 2 is ook een ps1 spel wat je op die speciale firmware wel af kan spelen.

>>> Door SummerBase: En dat mag dus niet, want je moet die spellen gewoon in de winkel kopen of in de PlayStation Store (online winkel, waar je legaal, snel en goedkoop zowel nieuwe als oude spellen kunt kopen). Hier gaan we het dus niet over hebben.<<<

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...