moechy Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 beste gamers, ik startte daarstraks SA wat al een halfjaar geleden was maar ik ging op het vliegveld in SF en de vliegtuigen waren op slot alleen de helikopter was niet op slot weet iemand hoe dit komt. groetjes Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Heb je de vliegschool al gehaald? Dat de helikopter open is is heel normaal want die is altijd open Greetz Reageren
moechy Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 nee die had ik nog niet gehaald thx was opnieuw begonnen ben ongeveer half weg maar tis weeral een tijd geleden dat ik nog ies heb gespeeld Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Nadat je de >vliegschool< hebt gehaald zullen alle vliegtuigen in het spel open zijn / beschikbaar zijn. Tot die tijd zijn er maar een beperkt aantal vliegtuigen beschikbaar zoals de >Maverick< in SF airport en de Maverick in Bayside Marina. Welke ook beschikbaar is zonder vliegschool is de >Seasparrow< even ten noorden van het verlaten vliegveld en bij de Sherman Dam. Op WikiGTA kan je verder zoeken naar >vliegtuigen< die zonder vliegschool beschikbaar zijn, op de kaart met vindplaatsen worden beschikbare voertuigen met een oranje bol aangegeven, de rode bollen zijn dus afhankelijk v/d vliegschool. Succes en veel vliegplezier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.