iamyourghost Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 hallo iedereen ik heb de miss liberty mod gedouwnload maar hoe zet ik het in vice city ik dacht dat er een exe is maar die is er niet alleen andere bestandjes . en kan iemand me ook uitleg geven hoe ik winkels verander in vice city door andere gedouwnloade Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 hallo iedereen ik heb de miss liberty mod gedouwnload maar hoe zet ik het in vice city ik dacht dat er een exe is maar die is er niet alleen andere bestandjes . en kan iemand me ook uitleg geven hoe ik winkels verander in vice city door andere gedouwnloade Voor ons zou handig zijn als je even een link naar de download geeft, zodat wij kunnen kijken wat voor mod het precies is en hoe die te installeren valt. Ik neem aan dat je met winkels veranderen het vervangen van textures bedoeld? In dat geval kan het gewoon met de IMG Tool. Dat is erg gemakkelijk, want je werkt altijd via dezelfde cyclus: 1. Open het bestand 'GTA3.img', 'Player.img', 'Cutscene.img' of 'Gta_int'.img'.2. Zoek het bestand op dat je wilt vervangen ('Commands > Find').3. Verwijder het bestand ('Commands > Delete').4. Voeg het bestand van de mod toe ('Commands > Add').5. Heb je nog een bestand, draai dan dezelfde cyclus. Doe dit totdat alle bestanden vervangen zijn.6. Ga tot slot nog naar 'Commands > Rebuild archive'. Heb je liever een ietwat uitgebreidere uitleg, dan kun je hier een tutorial met onder andere plaatjes vinden. Succes en vergeet je de link naar de mod niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.