Jump to content

Poort Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen,

Ik heb maar weer eens een signature gemaakt, dit keer van een foto die ik zelf geschoten heb op vakantie in Italië.

En, wat vinden jullie ervan? :dans:

sigpoort.jpeg

Hier de referentie foto:

poortsigref.jpeg

En aub geen reactie's als 'geen brushes, weinig effecten, niet zoveel aan gedaan'.

Daar hebben we natuurlijk niks aan, het gaat om het eindresultaat van een signature en niet om de hoeveelheid werk die erin zit.

Sommige foto's zijn zo goed genomen dat ze sowieso geen effecten nodig hebben ;).

Geplaatst:

erg erg mooi, belichting ziet er goed uit, eerst was het een beetje wit nu wat geel achtiger dat is mooier...

en je naam heb je perfect gedaan... lijkt net of het zo hoort...

enige minpuntje vind ik het witte licht aan de rechterkant...

totaal rate : 8/10

Geplaatst:
1. en je naam heb je perfect gedaan... lijkt net of het zo hoort...

2.enige minpuntje vind ik het witte licht aan de rechterkant...

1. Dit vond ik juist net iets minder, die muur vertoond wat veroudering, maar de letters juist weer niet. Mss een gradient er licht overheen zodat die letters ook wat ''rommeliger'' worden.

2. Dit was mij nou juist niet opgevallen :puh: Hmm,, even met darken tool eroverheen dan is dat zo gefixt.

--

Verder mooi ding hoor, het lukt mij niet denk ik :puh: Zie die 2 punten trouwens als tips, en niet als klachten of kritiek ;)

Geplaatst:

ik vind het zo wel mooier maar ff nog over die font : het ziet er juist oud uit door die eerste letter , daar zit wat donkers bij :)

Geplaatst:

Mooie Jorge. De kleine bewerkingen zijn mooi uitgekomen. Tekst is ook leuk gedaan, en de signature geeft goed een vakantie sfeer weer, top siggie. ;) 9/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...