Miek Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Hey, Ik wil doodgraag GTA IV kopen, en daarvoor zal ik een ps3 moeten kopen. En mn vraag is waar geraak ik het goedkoopst aan een PS3?Heeft iemand een website of op dit forum iemand die een PS3 verkoopt?Misschien ben ik gierig maar de prijs kan doorlopen t/m 350 Euro,meer heb ik echter niet... En kan je ps2 spellen afspelen op een PS3? Dank je dank je dank je Reageren
White Gold Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Hey,Ik wil doodgraag GTA IV kopen, en daarvoor zal ik een ps3 moeten kopen. En mn vraag is waar geraak ik het goedkoopst aan een PS3?Heeft iemand een website of op dit forum iemand die een PS3 verkoopt?Misschien ben ik gierig maar de prijs kan doorlopen t/m 350 Euro,meer heb ik echter niet... En kan je ps2 spellen afspelen op een PS3? Dank je dank je dank je Een PlayStation 3 zal de komende paar maanden nog wel 600,- blijven kosten. Daarvoor krijg je wel een 2e controller, Motorstorm en Resistance: Fall Of Man. 2 Goede spellen en een 2e controller is ook dikke fun. Voor 350,- koop je alleen een Xbox 360 of een Nintendo: Wii. GTA IV komt ook uit op de 360 en daarbij komt er ook nog 2 exclusieve episodes bij. Uiteraard kan je PS2 spellen spelen op een PS3. Helaas niet alle spellen zijn speelbeer. Hier een lijst van alle PS2 spellen die speelbaar zijn op een PS3. Dus als je echt een PS3 wilt, moet je je ouders maar eens heel lief aankijken PS: Deze kerst kan je denk ik wel een prijsverlaging verwachten voor de PS3 of andere aanbiedingen. GTA IV komt toch pas in het eerste kwartaal van 2008, dus je hoeft je niet te haasten. Greetz, WG. Reageren
Miek Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 En nu jou eens lief aankijken:Zelfs niet op ebayyyyyy? ---------- Werkt een XBOX 360 het zelfde als een ps3? >>> Door Jowx: Posts samengevoegd, niet dubbelposten aub.. <<< Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ikzelf denk niet dat je voor €350,- een ps3 kan krijgen of je moet geluk hebben. Xbox360 of die hetzelfde werkt , wat bedoel je daarmee ? Reageren
White Gold Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Dubbelpost Nee, een PS3 werkt veel anders dan een 360. Om online te kunnen op een 360 moet je betalen, je kan ook zonder betaling alleen kan je dan bijna niks.. Hier vind je een heleboel info en links over de 360 en PS3. Misschien dat je daar wat aanhebt. Een PS3 is overigens wel krachtiger en gebruikt Blu-Ray, daar kan meer info op dan op een DVD, dus kunnen spellen complexer worden gemaakt. Nu al komt het voor dat niet alles op een DVD past en dat de 360 een versie krijgt, waar dingen geschrapt zijn. Zoals extra modes en soundtrack liedjes. E-Bay schijnt ook een oplossing te zijn voor je geldprobleem Reageren
Miek Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 misschien is het een domme vraag,Ik bedoel als je je xbox360 insteekt met het stopcontact verbinden zal ie direct werken en kan je er direct mee spelen? Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ja , je zal een hele korte setup moeten doorlopen maar dat is binnen een paar minuten klaar. Overigens als je oude spellen wil spelen moet je eerder bij de Ps3 zijn dan bij de 360 , de PS3 ondersteund veruit de meeste games oudere games , al maakt de leeftijd van de game niks uit. Bijvoorbeeld met GTA Vice City op de PS3 zijn redelijk veel problemen bekend terwijl GTA III perfect schijnt te werken. Bij bijvoorbeeld GTA San Andreas ligt aan welke versie je heb. BTW je zal denk ik nog lang niet op Ebay of Marktplaats een PS3 voor 'maar' 350 euro tegen komen. Die dingen zijn nog veel te duur en niemand doet natuurlijk zo'n ding 'zomaar' weg , ze zouden in ieder geval niet zo snel kapot gaan hoop ik Greetz Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ja , je zal een hele korte setup moeten doorlopen maar dat is binnen een paar minuten klaar. Overigens als je oude spellen wil spelen moet je eerder bij de Ps3 zijn dan bij de 360 , de PS3 ondersteund veruit de meeste games oudere games , al maakt de leeftijd van de game niks uit. Bijvoorbeeld met GTA Vice City op de PS3 zijn redelijk veel problemen bekend terwijl GTA III perfect schijnt te werken. Bij bijvoorbeeld GTA San Andreas ligt aan welke versie je heb. BTW je zal denk ik nog lang niet op Ebay of Marktplaats een PS3 voor 'maar' 350 euro tegen komen. Die dingen zijn nog veel te duur en niemand doet natuurlijk zo'n ding 'zomaar' weg , ze zouden in ieder geval niet zo snel kapot gaan hoop ik Greetz ze zulle zeker niet zo snel denk ik kapotgaan...stel dat je voor een jaartje 550€ betaalt Reageren
Miek Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik ga toch maar een ps3 kopen,xbox is pas bucht, en gta IV is uitgesteld tot februari of april,zo kan ik rustig doorsparen! Reageren
PatrickW Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 verplaatst vanuit "GTAIV" naar "Games->consoles en beurzen" Reageren
Black Force Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 ik zou gewoon doorsparen totdat je genoeg geld hebt om gewoon een nieuwe ps3 te kopen in de winkel, mja, ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent enzo... mja, dat lijkt me wel het beste. en als je voor GTA IV een ps3 wilt kopen, heb je nog even om te sparen, zoiezo tot februari volgend jaar.... greetz, Black Force (ps3 owner) Reageren
Gta-killer Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb mijn PS3 ruim 2 maanden geleden 2de hands gekocht voor € 430. Misschien is ie nu 2de hands nog wel goedkoper omdat hij toen los 600 in de winkel koste en nu 600 met extra controller en 2 spellen. EDIT: Je moet wel oppassen als de consoles erg goedkoop op marktplaats staan en dan voor verzenden kiest, ik had namelijk een hele goedkope gezien, op het laatste moment besloot ik toch op te halen, daarna reageerde hij niet meer. 2 dagen later las ik op internet dat het een oplichter was dus je kan het beste de ps3 gewoon ophalen, kan je meteen zien of alles goed werkt. Bewerkt: 16 augustus 2007 door Gta-killer Reageren
Miek Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik ga je hints opvolgen,GTA Killer Reageren
Gta-killer Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Als je je ps3 speciaal voor GTA IV gaat kopen kan je het beste wachten tot maart/april volgend jaar. Dan zijn de ps3's namelijk goedkoper 2dehands omdat er misschien een prijsverlaging is geweest en omdat de ps3 dan weer wat ouder is en een groter aanbod. In heb hem niet speciaal voor GTA IV gekocht, ook om iets in de vakantie te kunnen doen. Omdat de vakantie (voor mij tenminste) al over 3 dagen voorbij is, of je bent niet van plan om tot GTA IV uit komt andere spellen op de ps3 te spelen kan je het beste tot iets voor de release van GTA IV wachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.