Sutefu15 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Wat houd dan sex appeal in? waar is het voor nodig? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Wat houd dan sex appeal in? waar is het voor nodig? Sex-appeal is hoe goed je eruit ziet, zeg maar. Als je dure kleding hebt en een vette auto, dan heb je een hoog sex-appeal. Loop je bijvoorbeeld in een simpel shirtje, dan heb je een laag sex-appeal. Het is onder andere nodig voor je vriendinnen. Je vindt in San Andreas verschillende vriendinnen die elk verschillende eisen stellen, waaronder de hoogte van je sex-appeal. De één wil graag een hoog sex-appeal, de andere hecht er niet veel waarde aan. Je kunt overigens je sex-appeal verhogen door bijvoorbeeld dure kleding te kopen bij Victim of Didier Sachs. Tevens zul je op straat positievere reacties krijgen met een hoog sex-appeal. Bewerkt: 15 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
Sutefu15 Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Heb ook gehoord iets van dat je Sex Appeal hoger gaat door hoeren op te pikken van straat... weet niet of t waar is. Heeft t ook iets negatiefs? zal wel niet hoor.... maar iig benankt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Heb ook gehoord iets van dat je Sex Appeal hoger gaat door hoeren op te pikken van straat... weet niet of t waar is. Heeft t ook iets negatiefs? zal wel niet hoor....maar iig benankt Nee, dat is niet waar. Enige negatieve is dat je geld kwijt raakt (prostituee doodmaken en oppakken ). Ook is dit te voorkomen als je de Pimp-missies gedaan hebt, op dat moment krijg je geld als je een prostituee oppikt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Je kunt geen prostituee in je auto krijgen als je een oude gammele bak hebt, als bijvoorbeeld een Clover. Zelfs al heb je een D Sachs outfit. Of een prostituee in een auto stapt is afhankelijk van het soort auto. En het soort auto is ook een factor van je sex-appeal. Een auto met een hoog sex-appeal is een Feltzer. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Heel raar dat ik dan toch een keer een prostitue in een Clover heb gekregen. Ookal was het zo'n dikke(die met een rood truitje/shirtje). Ik geloof dat een Stafford ook wel een hoog sexappeal heeft, zelfde voor de Sandking. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb ook heel vaak dat als die prostituee in mijn auto zit en we naar een uitstekend plek ryde. in een steegje ofos. stapt ze er opeens uit. Bewerkt: 16 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren
MartyCeha Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Dat heeft te maken met de plek, niet met je sex-appeal. Je moet gewoon naar de bos rijden, een steegje is blijkbaar niet goed genoeg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.