Jump to content

Mike Toreno

Recommended Posts

Geplaatst:

Nu heb ik weer een ander probleem. Ik ben nu deze missie aan het spelen, maar ik kan niet bij het rode vierkantje komen?

Hoe kom ik daar?

Geplaatst:
Nu heb ik weer een ander probleem. Ik ben nu deze missie aan het spelen, maar ik kan niet bij het rode vierkantje komen?

Hoe kom ik daar?

Je komt tijdens deze missie verschillende vierkantjes tegen omdat niet direct bekent is waar Mike Toreno zich bevind, dus moet je langs een paar plaatsen in San Fierro rijden voordat je bij het vliegveld aankomt. Dus welke blip bedoel je? De laatste is bij het vliegveld, als je op het vliegveld bent aangekomen moet je gebruik maken van die 'signal-meter' op je scherm. Als die vol loopt ben je warm en wordt het heter, als die leeg loopt ben je koud en wordt het kouder. (Je kent dat spelletje wel: dichtbij = warm en verder weg = koud :puh: ). Gebruik natuurlijk ook het plattegrond in het spel, daar worden die blips ook op aangegeven. Succes :sigaar:

Edit: Kan je anders met een screen van je ingame plattegrond aangeven wat je bedoeld? Dan kan ik jou screen eventueel geruiken om je de juiste route aan te geven.

Geplaatst:

Dat met dat signal heb ik gehad, maar ik zie een rood vierkantje/driehoekje maar ik kan daar niet bij. Er zit een hek omheen.

Geplaatst:
Dat met dat signal heb ik gehad, maar ik zie een rood vierkantje/driehoekje maar ik kan daar niet bij. Er zit een hek omheen.

Het 1ste vierkantje is op de bouwplaats, hier hoort dat andere ventje (bij jou in de auto) dat Mike iets anders hoort.

Dan moet je naar de havens, daarna hoort Mike vliegtuigen landen en opstijgen > Airport.

Als je op het vliegveld bent moet je naar het eind van de opstijgbaan rijden, daar staan 2 motoren en een busje.

Hier moet je iets mee doen kweet niet meer wat... :N

Ik snap het alleen niet met dat hek... post idd maar een kaartje ofso dan kunnen we er makkelijker op reageren.

Geplaatst:

Ik heb dat ook, als ik de van kapot heb gemaakt, moet je naar de ingang van de airport rijden. Daar zie je zo`n rode cirkel waar je in moet gaan staan. (op de radar is dat ee vierkantje en dan driehoekje, of andersom.)

En als ik in die cirkel sta, dan verdwijnt de cirkel, maar het icoontje op de radar blijft. Zo kan je dus niet verder en heb je ook nog geen politie achter je aan, zoals dat eigenlijk hoort.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik heb dat ook, als ik de van kapot heb gemaakt, moet je naar de ingang van de airport rijden. Daar zie je zo`n rode cirkel waar je in moet gaan staan. (op de radar is dat ee vierkantje en dan driehoekje, of andersom.)

En als ik in die cirkel sta, dan verdwijnt de cirkel, maar het icoontje op de radar blijft. Zo kan je dus niet verder en heb je ook nog geen politie achter je aan, zoals dat eigenlijk hoort.

Hoi,

Ik weet niet of je cheat maar als je de code: AEZAKMI hebt gedaan dan heb je geen politie achter je aan.

Ik heb dat ook een keer gedaan en toen kreeg ik ook geen politie achter me aan, dus moest ik die missie overnieuw doen.

Je moet dus die code NIET gebruiken in die missie

Geplaatst:
Ik weet niet of je cheat maar als je de code: AEZAKMI hebt gedaan dan heb je geen politie achter je aan.

Ik heb dat ook een keer gedaan en toen kreeg ik ook geen politie achter me aan, dus moest ik die missie overnieuw doen.

Je moet dus die code NIET gebruiken in die missie

Dit is een misverstand. De missie is wél te spelen met de cheat dat je wanted level niet stijgt (of daalt), maar dan heb je wel een grote dosis geduld nodig. En dat schijnt bij heel veel spelers nogal eens het probleem te zijn waardoor ze denken dat ze de missie niet uit kunnen spelen.

Voor de volledigheid: zonder die specifieke cheat krijg je een wanted level van een paar sterren die je eerst kwijt moet raken voordat je de missie kan afronden. Om die wanted level kwijt te raken zijn er verschillende opties en combinaties van opties mogelijk. De meeste kiezen ervoor om naar de Pay'N Spray te rijden, maar Cob Bribes kunnen de klus ook klaren.

Met die cheat heb je, zoals gezegd, engelengeduld nodig (geduld is een schone zaak :engel: ). Na een x-aantal minuten, ik weet niet precies hoe lang maar een minuut of 10 is goed mogelijk, krijg je vanzelf de melding om terug te gaan naar Jizzy's Pleasure Domes, daar aangekomen is de missie voltooid.

Geplaatst: (bewerkt)

Ah, vandaar.

Kvond al dat ik zo lang moest wachten. :zz:

Ingestapt uitgestapt en nog een x, en ik stond toen volgens mij in de rode marker met de auto.

Ik heb trouwens geen tien minuten gewacht..., ik ging hem gewoon overnieuw doen zonder code.:$

Bewerkt: door joppie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...