Jump to content

Demo


Miek

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    9

  • b4rtsimps0n

    7

  • 2fast{0}

    7

  • Miek

    4

Lijkt me ook wel lastig om voor gta een demo te maken..

saints row heeft ook een demo. daar heb je gewoon onzichtbare muren bij om een stadsgedeelte af te sluiten. dus in principe is het niet zo moeilijk om zoiets ook voor gta te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me ook wel lastig om voor gta een demo te maken..

saints row heeft ook een demo. daar heb je gewoon onzichtbare muren bij om een stadsgedeelte af te sluiten. dus in principe is het niet zo moeilijk om zoiets ook voor gta te doen.

neej het is helemaal niet zo moeilijk.

gewoon een klein gedeelte van de stad 2 wapens 1 klein missie.

en dan ff''tjes spelen ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Van GTA IV verwacht ik geen demo. Zou ook in nadeel kunnen speln weet je nooit.

dan krijg je van die mensen die al tevreden zijn met een demo exemplaar om daarmee gewoon een beetje mee te kloten(aarde). en dan het echte spel niet meer nodig achten.

Link to comment
Delen op andere websites

Van GTA IV verwacht ik geen demo. Zou ook in nadeel kunnen speln weet je nooit.

dan krijg je van die mensen die al tevreden zijn met een demo exemplaar om daarmee gewoon een beetje mee te kloten(aarde). en dan het echte spel niet meer nodig achten.

Maar dan zou het een slecht spel zijn.. Als je een goed spel hebt met een demo wil men altijd meer dan alleen de demo!

Link to comment
Delen op andere websites

Van GTA IV verwacht ik geen demo. Zou ook in nadeel kunnen speln weet je nooit.

dan krijg je van die mensen die al tevreden zijn met een demo exemplaar om daarmee gewoon een beetje mee te kloten(aarde). en dan het echte spel niet meer nodig achten.

Maar dan zou het een slecht spel zijn.. Als je een goed spel hebt met een demo wil men altijd meer dan alleen de demo!

dan wijs ik naar mensen die bijvoorbeeld alleen gewoon een beetje met een auto willen gaan toeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Van GTA IV verwacht ik geen demo. Zou ook in nadeel kunnen speln weet je nooit.

dan krijg je van die mensen die al tevreden zijn met een demo exemplaar om daarmee gewoon een beetje mee te kloten(aarde). en dan het echte spel niet meer nodig achten.

Maar dan zou het een slecht spel zijn.. Als je een goed spel hebt met een demo wil men altijd meer dan alleen de demo!

dan wijs ik naar mensen die bijvoorbeeld alleen gewoon een beetje met een auto willen gaan toeren.

Ja maar die zouden zonder demo het spel dan ook neit kopen..

Link to comment
Delen op andere websites

ze kunnen wel een demo maken net als crackdown dan kan je zoveel minuten spelen en als die minuten omzijn dan stopt de game

van mij hoeft die demo niet egt meschien duurt het dan nog langer voordat ie klaar is

ik ben al blij met GTA IV en GTA IV special edition :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

dan wijs ik naar mensen die bijvoorbeeld alleen gewoon een beetje met een auto willen gaan toeren.

dan kunnen ze net zo goed GT4 gaan spelen.

als je denkt dat er mensen zijn die een GTA IV hebben om in een auto te ryden

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...