Miek Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Hopelijk mogen we al beginnen met de Gta IV quiz ... Oke dan, Eerste Gemakkelijke Vraag: Wie is het hoofdpersonage van Gta IV?
JasonStatham Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) niko bellic EDIT: of ook wel nikolai bellic...dat is zijn volledige naam Bewerkt: 15 augustus 2007 door GTA-fan2
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik denk dat het was te vroeg is om een quiz te maken over een game die nog niet eens uit is !
Miek Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 niko bellicEDIT: of ook wel nikolai bellic...dat is zijn volledige naam Goed!! Volgende voor jou !
Miek Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik denk dat het was te vroeg is om een quiz te maken over een game die nog niet eens uit is ! De vcs quiz was ook gemaakt voor ie een hele tijd uitkwam
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Ik denk dat het was te vroeg is om een quiz te maken over een game die nog niet eens uit is ! De vcs quiz was ook gemaakt voor ie een hele tijd uitkwam De quiz werd 1 maand van te voren gestart. GTA IV komt pas over heel wat maanden uit !! En zoveel is er nog niet bekend over het verhaal/personages/missies of wat dan ook.
JasonStatham Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) ik heb een vraag bedagt...welke wapens heb je tot nu toe kunne zien in :-artwork fotos -sreens -trailers?? Bewerkt: 15 augustus 2007 door GTA-fan2
b4rtsimps0n Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ik heb een vraag bedagt...welke wapens heb je tot nu toe kunne zien in :-artwork fotos -sreens -trailers?? is beetje uitgebreide vraag. en je kan niet met zekerheid afleiden welke wapens het zijn. maar ik heb de mp5, glock, ak47 gezien. meer weet ik er niet uit mn hoofd.
JasonStatham Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ik heb een vraag bedagt...welke wapens heb je tot nu toe kunne zien in :-artwork fotos -sreens -trailers?? is beetje uitgebreide vraag. en je kan niet met zekerheid afleiden welke wapens het zijn. maar ik heb de mp5, glock, ak47 gezien. meer weet ik er niet uit mn hoofd. fout je bent er wel heel digtbij PS:ik zou het heel leuk vinden als deze quiz niet gesloten wordt
b4rtsimps0n Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ik heb een vraag bedagt...welke wapens heb je tot nu toe kunne zien in :-artwork fotos -sreens -trailers?? is beetje uitgebreide vraag. en je kan niet met zekerheid afleiden welke wapens het zijn. maar ik heb de mp5, glock, ak47 gezien. meer weet ik er niet uit mn hoofd. fout je bent er wel heel digtbij PS:ik zou het heel leuk vinden als deze quiz niet gesloten wordt oja uzi natuurlijk vergeten. of de mac10 is het, een van de 2
JasonStatham Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 ik heb een vraag bedagt...welke wapens heb je tot nu toe kunne zien in :-artwork fotos -sreens -trailers?? is beetje uitgebreide vraag. en je kan niet met zekerheid afleiden welke wapens het zijn. maar ik heb de mp5, glock, ak47 gezien. meer weet ik er niet uit mn hoofd. fout je bent er wel heel digtbij PS:ik zou het heel leuk vinden als deze quiz niet gesloten wordt oja uzi natuurlijk vergeten. of de mac10 is het, een van de 2 goedso...voor jou de volgende vraag
b4rtsimps0n Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 hmm.. wat een eer poeh hej even bedenken. okej een makkelijke maar weer: Leg uit wat de nieuwe standaard camera-standpunt is als je in een auto rijd.
michael50000 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 hmm.. wat een eer poeh hej even bedenken. okej een makkelijke maar weer: Leg uit wat de nieuwe standaard camera-standpunt is als je in een auto rijd. de camera staat dan achter den auto zoda ge er boven kijkt en er naast enzo,jh zeg,ge weet wel eh:p:p
Dutchy3010 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Een quiz over GTA IV is naar mijn mening inderdaad nog veel te vroeg. Je kunt pas echt leuke, interessante en moeilijke vragen bedenken als de game ook werkelijk uit is en je ingame dingen kunt gaan vragen. Nu weten we nog vrij weinig (in vergelijking tot wanneer we de game "echt" hebben), en is er dus grotere kans op dubbele en/of eenvoudige vragen.
Recommended Posts