Jump to content

kun je andere wapens krijgen in een multyplayer game?

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik wil graag weten hoe je aan andere wapens kan komen in een multyplayer game.

want bij 9 van de 10 servers/games kun je alleen zo,n pistool gebruiken.

dus hoe kom ik aan andere wapens in een multyplayer game online??? _O_

Geplaatst:
Over welk spel heb je het? Er zijn zoveel "online multiplayer games".

ik denk dat die GTA san andreas bedoeld

en het topic helemaal verkeerd is neergezet.

Geplaatst:
Over welk spel heb je het? Er zijn zoveel "online multiplayer games".

ik denk dat die GTA san andreas bedoeld

en het topic helemaal verkeerd is neergezet.

Je hebt ook kans op Vice City en dan ook nog keus uit MTA:VC, MTA:SA en SA:MP. Dus het handigst is gewoon af te wachten tot de topicstarter (sjors12345) weer reageert. ;)

Geplaatst:

ow sorry ik ben nog niet zo lang lid dus ik wist niet precies waar ik deze vraag moest plaatsen. _O_

maar ik bedoel gta san andreas online SA:MP bij bijvb die game s waar je zoveelmogelijk kills maakt.

ik krijg dr alleen een pistool bij en kan nergens anders wapens vinden.

hoe los ik dit op??? _O_

Geplaatst:

Ja, de volgende keer is het inderdaad handiger om je vraag te stellen in het zogenoemde SA:MP Forum. Misschien dat een hele lieve moderator (of hoger) je wilt helpen door dit topic te verplaatsen.

>>> Door Dutchy3010: Omdat je het zo lief vraagt :D

Dan je vraag. Ik ben geen kenner, maar volgens mij kan je aan het begin uit een aantal personages kiezen. Bij elk personage staat welke wapens ze hebben en dus zou een oplossing zijn om een ander personage te kiezen. Verder zou ik het niet zo gauw weten, dus hopelijk kan een meer ervaren speler je meer helpen. Veel plezier nog met SA:MP en dit forum. :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt een paar mogelijkheden.

Mogelijkheid 1: Je zit in een deathmatch (DM)-server. Je spawnt automatisch met een Desert Eagle, ongeacht welk soort pet je kiest. Wapens aanschaffen via de Ammu-Nation is mogelijk.

Mogelijkheid 2: Je zit in een Role Play Gaming (RPG)-server. Je wapens vershillen van pet tot pet. Ook kun je deze via de Amu-Nation aanschaffen.

Mogelijkheid 3: Je zit in een race/drift/stunt-server. Je spawnt meestal in een wagen (race/drift) en hebt geen wapens.

Mogelijkheid 4: Je zit in een fun-server. De wapens, meestal miniguns ligen er voor het rapen. Het peelterein is vaak afgebakend wat betekend dat het moeilijk is om de Amu-Nation te bereiken.

Bewerkt: door kristof01
Geplaatst:

Ja, t ligt gewoon aan de server zelf, welke wapens de scripter er in heeft gestopt. :)

Maar het meest gebruikte is wel de Desert Eagle.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...