Rhellem Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Heej, Ik ben al een tijdje opzoek naar een skin (of een look) van grim reaper.. Ik heb hem tot nu toe nergends kunnen vinden :\ Dit is een voorbeeldje van hem http://tuesday.com/blog/wp-content/uploads...grim-reaper.jpg Weet een van jullie waar ik deze kan vinden, of kan iemand er een maken? Alvast bedankt! Groeten Reageren
ArticLight Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik heb dit voor je gevonden. Als het niks is kun je nog altijd een aanvraag in het Graphics Aanvraag forum doen. Lees wel eerst de regels en post het lijstje correct, anders word je topic meteen op slot gegooid. Reageren
Rhellem Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik heb dit voor je gevonden. Als het niks is kun je nog altijd een aanvraag in het Graphics Aanvraag forum doen. Lees wel eerst de regels en post het lijstje correct, anders word je topic meteen op slot gegooid. Oke bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.