GTA freakje Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 ik heb een probleem met regen. als het gaat regenen valt het geluid weg. kan iemand helpen? (weet dat er een glitches en bug topic betsaat maar had geen zin 55 pagina's te bekijken) Reageren
Bigstijn Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Daarvoor kan je in dit topic kijken: klik. Je hoeft alleen te volgen wat Trax uitlegt en de meeste problemen zijn verholpen Het kan ook zijn dat het geluid iets te goed staat. Je doet het volgende en dat is ook verholpen: Start balk> Uitvoeren> Typ 'dxdiag'> Geluid> En sleep het balkje naar de 'Basisversnelling' of 'Standaart versnelling' ik denk dat Basisversnelling het beste werkt, als het goed is zijn de geluidsproblemen verholpen. Edit: Dat maakt niet uit. Je hoeft alleen maar het balkje bij 'Geluid' of sound te zetten op het tweede knopje. Hij staat waarschijnlijk op de Standaarversnelling . Bewerkt: 16 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
GTA freakje Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Daarvoor kan je in dit topic kijken: klik. Je hoeft alleen te volgen wat Trax uitlegt en de meeste problemen zijn verholpen Het kan ook zijn dat het geluid iets te goed staat. Je doet het volgende en dat is ook verholpen: Start balk> Uitvoeren> Typ 'dxdiag'> Geluid> En sleep het balkje naar de 'Basisversnelling' of 'Standaart versnelling' ik denk dat Basisversnelling het beste werkt, als het goed is zijn de geluidsproblemen verholpen. ik heb de engelse windows XP versie. en ik heb geen idee wat basisversnelling is. ik zal kijken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.