proost Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Ik probeer al heel de tijd naar die eerste corona te vliegen, maar ik geraak gewoon niet zo hoog ik begin zo vanzelf te dalen in de helft van de eerste corona als ik dan meer naar boven stuur, geraak ik er nog niet en als ik nóg meer naar boven stuur, begint de motor te sputteren en daalt hij nog meer het is alsof het vliegtuig niet sterk genoeg is heeft iemand dit nog voorgehad? heb ik mss te weinig snelheid? zoja, hoe haal ik meer snelheid want ik duw al non stop op accelerate EDIT: ik ik heb het... was altijd vergeten wielen op te trekken Bewerkt: 16 augustus 2007 door Dutchy3010
Richie01 Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Slimme edit, hahaha. Nóóit vergeten je wielen op te trekken, want dan kom je nóóit hoog. Verder geen problemen meer gehad bij de vliegschool?
Dutchy3010 Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Het is niet nodig om op dit onderwerp nog te gaan antwoorden, hij heeft immers het antwoord zelf al uitgevonden. Die vraag stel je maar via PM, Ritchie01.
Recommended Posts