Jump to content

Installatie


de kloosterkip

Recommended Posts

Vandaag installeerde ik vice city nog eens ( de verslaving gaat weer toeslaan )

maar er kwam een fout melding tijdens het installeren

4vfiwww.jpg

dit komt er dus op

dus ik dacht als iemand mij dit bestand zou kunnen doorsturen op een of andere manier dat dit wel opgelost zou zijn

het bestand is d:\audio\vcpr.adf

alvast bedankt

de kloosterkip

edit: foto is niet duidelijk , komt zo nieuwe op

Bewerkt: door de kloosterkip
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even gezocht op google naar mensen met hetzelfde probleem. Uiteindelijk kwam ik uit op deze link. Een lid van GTAForums.com werd geadviseerd om het programma CD-Check te gebruiken. Dit programma checkt of je CD mogelijke errors heeft. In deze post vind je de downloadlink naar CD-Check.

Dat bestand wat je vroeg is ongeveer 38 MB(ingepakt in Winrar. Dit duurt nog een tijdje om up te loaden, aangezien dit bestand nooit in mijn bijlage past. Ik heb maar 25 MB beschikbaar. Dus ik ben bezig om het bestand via Rapidshare te uploaden. Dit duurt nog een tijdje, aangezien de uploadsnelheid niet zo hoog ligt.

Edit: Het bestand is eindelijk geuploadt. Hier is de downloadlink van het bestand. Je zult het bestand wel moeten uitpakken met Winrar. Dit doe je door te klikken op je rechtermuisknop te klikken en daarna op Extract Here te klikken.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

D:\Audio\VCPR.adf

D:\Audio\VROCK.adf

2 foutjes gevonden dus

iemand zo vriendelijk om dit voor mij online te zetten ofzo?

De eerste staat al bovenaan in mijn eerste post aangegeven. De tweede bestand ga ik ook voor je uploaden. Dit gaat erg lang duren aangezien dit een bestand van ongeveer 70 MB is.

Edit: Het uploaden van van VROCK is eindelijk klaar. Ik heb het uploaden dit keer via Megaupload gedaan, aangezien je zou moeten wachten bij Rapidshare als je iets nog een keer wilt downloaden. Dit is de downloadlink van VROCK.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...