martin123 Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 hoe moet je in gods naam die mod in je gta zetten ik heb ooit een gta 3 nederlandse versie gehaald maar als ik dan het spel start blijft alles het zelfde als ander der zou dan in het menu een nederlands bij staan en dat stond er ook niet mensen wa doe ik verkeerd en stuur me die mod even wat ik heb hem niet meer gr martin Reageren
K.O. Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Volgens mij zit bij deze mod ook een nederlandse gxt. Ik ben bezig met downloaden, maar ik denk dat je gewoon een bepaalde gxt file moet vervangen. Meestal krijg je dan geen extra optie in t menu, maar vervangt ie een amper gebruikte gxt, zoals spaans. De originele gxt files kun je hier vinden: GTA3\TEXT\ EDIT: Deze mod heeft geen aparte gxt file, maar een automatische installer. Nóg simpeler. Gewoon dubbelklikken op setup.exe en heel je GTA 3 is nederlands. Niet alleen de taal, maar ook allerlei merken e.d. Bewerkt: 16 augustus 2007 door K.O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.