Jump to content

Liedjes, kippenvel

Recommended Posts

Geplaatst:

Hebben jullie ook dat je bij sommige nummers kippenvel krijgen. Ik krijg kippenvel bij nummers uit Vice City Stories zoals: Rock You Like A Hurricane, Easy Lover. Ook krijg ik kippenvel bij U2 & Greenday- Saints Are Coming Live.

Geplaatst:

Ik krijg het bij nummers die een beetje zielig klinken met een mooie tekst, en bij echt hele slechte liedjes van mensen die zo dom doen dat ik me er aan erger.

Geplaatst:

Nummers als: Doe Maar - Bij Elkaar of Mama's Jasje - Teken van Leven zijn echt gruwelijke oude Nederpop nummers _O_

Geplaatst:

Ook "I'll be missing you" van P. Diddy en Faith Evans, tribute to The Notorious B.I.G., die is echt mooi. :7

Geplaatst:

ik krijg van best veel nummers kippenvel voral van het numer van opeth- Benighted dat gitaarspel is echt extreem goed en de zang ook heel goed.

verder van inhale en untitled & unloved van killswitch engage

Geplaatst:

nee kippenvel krijg ik nergens bij , bij geen liedjes , er zijn wel liedjes waar ik een hekel of niet goed vind zijn , maar eigenlijk luister ik die gewoon en ga verder wachten op het volgende nummer , of als ik echt in een vreselijke bui zit , dan zap ik door :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...