Scarface92 Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Lion King - Circle of Life Reageren
tjoef Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) 2 liedjes: -Heartbeats-José Gonzalez -Paradise City-Guns 'n Roses EDIT: nog eentje: Harder Better Faster Stronger-daft punk Bewerkt: 26 augustus 2007 door tjoef Reageren
KrimpenDrummer Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Avril Lavigne - Slipped Away gaat over iemand verliezen door de dood. kan je ook betrekken op liefdesverdriet erg mooie en begrijpbare tekst moet soms vechten voor mn tranen bij dat nummer, serieus maar alleen als ik erbij nadenk, met liefdesverdriet ofzo. Niet als ik m nu zou aanzetten bijvoorbeeld Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Like Toy Soldiers - Eminem I'll Be Missing You - Diddy Ft. Faith Evans Forgive Me - Proof Ft. 50 Cent Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Billy Joel - Pianoman Metallica - Turn The Page AeroSmith - Dream On Guns 'N Roses - November Rain Linkin Park - Run Away Reageren
Thabit Geplaatst: 27 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2007 Plain White Ts - Hey There Delilah ! Reageren
Gino99 Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 *bumb* Ik krijg echt kippenvel bij Frankie Valli - Grease.Echt een heerlijk nummer Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Dat is 'Only Time' van Enya Ikzelf krijg kippenvel van het refrein van Linkin Park - Numb Hetzelfde hier, verder ga ik ook mee met Nandro over de Championsleaque intro tune en natuurlijk en Volkslied (bij voetbal). Verder ook van dit nummer: Bij 1 minuut 30. En hiermee krijg je mij zowat aan het huilen: Heartbeats van José Gonzales. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Ik vind een heleboel nummers mooi en van sommige krijg ik ook kippenvel, maar er staat er eentje met stip bovenaan: Forever Young van de groep Alfaville.......fabelachtig mooi in mijn optiek Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 (bewerkt) Wat mij betreft de beste videoclip ooit gemaakt.. het eind al die gasten op hun trommels.. waanzinnig! Bewerkt: 19 september 2007 door GTA-Sheep Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 19 september 2007 Rapport Geplaatst: 19 september 2007 Guns N Roses - November Rain geweldig mooi. Scorpions - Still Loving You. Metallica - Nothing else matters. Reageren
Wesley Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Iedereen heeft wel een nummer waar ze kippevel van krijgen. Zo heb ik er natuurlijk ook een aantal: U2 - New Years Day U2 - Sunday Bloody Sunday De Kast - Hart van mijn gevoel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.