Jump to content

Mod


kgta forum

Recommended Posts

er staat op gta garage een mod van :een brug naar liberty city maar wat gebeurd er dan als je die mod toevoegd is er dan zomaar een brug die naar liberty city ofzo :?:puh:8)

Ik heb op GTAgarage gezocht maar vond geen mod naar jouw beschrijving. Misschien dat je de Bridge to Ghost town bedoelt? :Y Deze is hier te downloaden, maar deze mod is wel voor GTA III :)

EDIT@K.O. Bedankt voor het vinden van de Mod! :):puh: Ik vind het zelf ook raar wat hij allemaal bedoelt. :?

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, kgta forum heeft t over deze mod op GTAGarage. Je kun tm nog niet downloaden en ik vind t ook een beetje vaag. Ten eerste staat hij in de categorie Vehicles -> Other, terwijl een brug toch onder Maps zou moeten vallen lijkt mij. Ten tweede is hij inderdaad voor VC, maar dit staat er bij 'nieuws':

As u know in san andreas liberty city is incomplete well i'm finally getting around to create the mod and shoreside vale did not make into the final copy of the mod but a small portion of sv is accesable by boat or flying car cheat:-

En daar heeft ie t over liberty city in San Andreas. Volgens mij kun je daar niet met een brug naartoe maar moet dit via t Hidden Interior Universe (buiten die ene missie dan)

God knows waar raw_55 mee bezig is/was.

Link to comment
Delen op andere websites

er staat op gta garage een mod van :een brug naar liberty city maar wat gebeurd er dan als je die mod toevoegd is er dan zomaar een brug die naar liberty city ofzo :?:puh:8)

ik wil een :slotje: op dit onderwerrp want ik weet genoeg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...