-Omar- Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik zoek de Patch die je download naar 1.0 jah ik wee thet hij is hier op de site maar ik moet hem downloaden voor iemand die geen account heeft snappen jullie? Ik heb even op Goolge geken maar niet echt iets bruikbaars te vinden Nu wou ik aan jullie vragen weten jullie waar ik die kan downloaden? Maar dan niet op GTAgames zelf? Alvast bedankt MVG gtaman122 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik zoek de Patch die je download naar 1.0 jah ik wee thet hij is hier op de site maar ik moet hem downloaden voor iemand die geen account heeft snappen jullie?Ik heb even op Goolge geken maar niet echt iets bruikbaars te vinden Nu wou ik aan jullie vragen weten jullie waar ik die kan downloaden? Maar dan niet op GTAgames zelf? Alvast bedankt MVG gtaman122 Je bedoeld die 'downgrade patch'? Deze is ook op vele andere sites te downloaden, dus met een goede zoekopdracht was je ongetwijfeld deze link tegengekomen, waar hij ook te downloaden is. Veel succes ermee! Reageren
-Omar- Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Fantastisch -matthijs- Heel erg bedankt man MVG gtaman122 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.