Jump to content

gta vicy city psp

gtadaphne

Recommended Posts

Weet iemand hoe je verder moet komen de misie is

Recruit the henchmen into your gang.

Hey! Wanna make some money?

To recruit henchmen into your group, target them and use the up botton.

Press l button to take this weapon. You will lose the weapon your are carrying of the same type.

weet iemand wat je moet doen help me plz

XXxx daphne

Delen op andere websites

Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. ^_^

Je omschrijving van de missie kon wat duidelijker, maar ik denk toch te weten over welke missie je het hebt. Volgens mij bedoel je de missie To Victor, the Spoils. Ik zal de missie dan voor je uitleggen. Je moet de Empire Buildings van Marty overnemen. Eerst moet je met Louise naar Sunshines Auto's rijden. Daar staan 2 mannen op je te wachten. Je moet die mannen rekruteren(werven). Dit doe je met R1 ingedrukt te houden en dan moet je op de bovenste toets drukken. Daarna moet je de bewakers vermoorden van de Empire Buildings van Marty. Er zijn drie Empire Buildings die in het bezit zijn van Marty. Zorg in ieder geval voor genoeg Armor en Health. Vergeet niet om goede wapens op zak te hebben. Denk bijvoorbeeld aan een Mirco-SMG. Je kunt ook de uitleg van deze missie op WikiGTA lezen. Op deze pagina van WikiGTA kun je de missieomschrijving lezen.

Als deze missie je toch niet wil lukken en je hebt deze game op de PSP, dan kun je hier een Savegame-Aanvraag doen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...