Sasuke Geplaatst: 24 december 2004 Rapport Geplaatst: 24 december 2004 Gearbox heeft nieuwe informatie vrijgegeven over de demo van Brothers in Arms, de tweede wereld oorlog shooter van Ubisoft die begin 2005 zal uitkomen. De demo zal uit twee delen bestaan. De demo moet binnenkort uitkomen, een exacte datum is echter nog niet vrijgegeven. Het eerste deel is de helft van het hoofdstuk Rendevouz with Destiny, dit is de bekende Normandië level waarin spelers een parachute sprong maken van zes minuten. Het tweede hoofdstuk wat speelbaar is heet The Fall of St. Come, in dit hoofdstuk zal je vooral de personages en speeltactieken beter leren kennen. Bron|insidegamer Gallery is te vinden op dezelink ! Zeker een spel om naar uit te kijken, ik raad deze game aan iedereen van jullie die van FPS-shooters/strategy houd ! Reageren
elm0 Geplaatst: 25 december 2004 Rapport Geplaatst: 25 december 2004 ja daar heb je zkr gelijk in ja!! ik volg de game nu al vanaf het begin af aan ik heb hem zelfs aal gepreorderd :D:D dus emt release datum in huis tis een mooie realistishe game Groeten Elm0 Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 ja k had het filmpje gezien op bart smit site. het is gave game misschien wel beter dan call of duty (die ik ook allebei heb uitgespeeld) maar er komen de laatste tijd wel veel WO2 shooters :rolleyes: Reageren
cjsa Geplaatst: 27 december 2004 Rapport Geplaatst: 27 december 2004 who echt cool ga zeker downen Reageren
Sasuke Geplaatst: 27 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2004 Demo zal waarschijnlijk eind Januari komen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.