Miek Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Hey, Ik heb de 100% en ik bekijk de cutscenes en hoe verzet je de Intro en de Outro? Want ik zie de cutscenes zo staan:Bevoorbeeld: Snitch hitch Lance Vance Intro En ik kan de opdrachtgever verzetten en ook de missie maar de outro niet
Pietje II Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Nee, je begrijpt het verkeerd. Sommige missies hebben maar liefst twee cutscenes (en dan heb ik het dus niet over de punten dat de camera stilstaat en je Victor en (bijvoorbeeld) Lance ziet praten, maar échte cutscenes die dus met de acteurs gespeeld zijn). Een voorbeeld hiervan is van de missie Light My Pyre; in de eerste cutscene (intro) zie je Mary-Jo binnenstormen en vertelt ze dat Louise ontvoerd is, in de laatste cutscene (outro) zie je Victor zich ontfermen over de stervende Louise. Snap je het nu een beetje?
Miek Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Ja ik snap het Dank je Dit topic mag op slot
Recommended Posts